YANG MANA SATU ANAK ANDA PERNAH BUAT?

Assalamualaikum..

Saya memang tabik la pada sesiap yang kata jaga anak kecil ni senang..
Sebab bagi saya kalau jaga anak2 kecil ni memang kita kena fokus pada
diaorang je..
Terleka sekejap je memang ada je la yang boleh buat kita menangis..
hahahha...

Tengok ga,bar2 kat bawah ni..
yang mana satu yang anak awak pernah buat??
atau pun yang mana satu awak pernah buat masa kecil??hahhaha

gambar 1

gambar 2

gambar 3

gambar 4

gambar 5

gambar 6

gambar 7

gambar  8

gambar 9

anak saya si Mikhail pernah buat no 2,3 dan 5..
hehhe


sekian..

Post a comment

13 Comments

  1. ni nak marah ke nak senyum..hahaa

    ReplyDelete
  2. Dania pernah buat no 2 je...lain2 x pernah...hehehehe

    ReplyDelete
  3. Hehehe... Macam² jer..

    ReplyDelete
  4. Ada ke kt malaysia cm ni kak.hehehe.adehhh.

    ReplyDelete
  5. adoii kne camni mmboleh sakit jantung buatnya..bila sel2 anak berhubung :-)

    ReplyDelete
  6. pengsannnn kalau anak buat macam ni..

    ReplyDelete
  7. Gambar no.5 je pernah... Yg x de pernah buat... Sbb memang selalu memerhati je...

    ReplyDelete
  8. no 3 tu mikail penah buat kak?
    hahaha..
    sy klu tgk mau pengsan..mcm darah pun ade..

    ReplyDelete
  9. Salam, hahahaha..xigt dah saye penah buat yg mana satu dulu, or takde ek? haha..tp antara byk2 tu, rase yg paling extreme no.1 tu...siap dgn TV skali kena simbah cat..naya~~~~~~~ hahahaha

    ReplyDelete
  10. hihi..telatah ni, nk mrh x jadi..hihi

    ReplyDelete
  11. Satu pun anak-anak saya tak pernah buat. Setakat melukis kat dinding tu tak pernahlah tapi si Adik Cute pernah conteng satu,dua garis jerk kat dinding rumah dan belakang pintu.

    Itu pun saya masih rasa anak-anak saya quite lasak. Semput jugalah nak mengawal mereka masa kecil macam ni!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)