Skip to main content

PENGACARA WANITA MHI PULAK DI TEGUR AZWAN ALI

Asslamualaikum...

Siapa tengok MHI pagi tadi..
Saya ingatkan saya sorang je yang geli geleman dengan aksi pengacara wanita tu.
rupanya  ramai yang perasan dia dok berhingus tu..hehehe
mujur la bukan waktu saya dok ngadap sarapan pagi..
kalau idak memang tertutup terus selera..








Tak ketinggalan Azwan Ali yang menonton rancangan tersebut 
meluahkan kekesalah dan tidak puasa hati terhadap pengacara wanita tersebut..




Agaknya pengacara ni terlupa kot yang dia sedang mengacarakan rancangan MHI..
mungkin dia ingt dia kat rumah dan selsema nya tu
di tahap yang kritikal..
tu yang selamba je tarik  hingus..heheh



sekian..


Comments

  1. yang ni, apa yang ditegur tu betul.. kerja apa2 pun, kena ada etika.

    ReplyDelete
  2. Hmmm... Pandai pula dia tegur orang dengan elok... Bukan tak boleh... Saja je kan...

    ReplyDelete
  3. hahaha..adeh..tak tengok pulak

    ReplyDelete
  4. DIANA, ni wartawan pastu pengacara Nurul Fariha Onn. saya pun mmg perasan NFO in asal masuk kje pagi kt MHI mesti suara mcm flu/tarik hingus etc. maybe dia ada masalah resdung. kalu ikutkan saya pun tak senang dengan gaya, cara dan bahasa bdn NFO ni. harap2 dia masuk kelas grooming or etiquette lah psl siaran langsung pagi bukan calang2 rancangan..:-)

    ReplyDelete
  5. kembang tekak kak..hihi..
    dah xsihat xkan xde org ganti kan?
    ohh..mungkin xde org stand by..

    ReplyDelete
  6. MHI dulu2 lebih formal berbanding skrg yg nmpk santai mcm rancangan bual bicara santai ..selsema teruk la kot sampai lupa dpn camera. Teguran membina dari AA patut diambil perhatian. Kita2 ni nampak tapi x rasa nak tegur sbb bukan ada org peduli pun ayat kita kan?

    ReplyDelete
  7. tak pasal² kena dengan AA. Apepun etika kena jaga baru professional

    ReplyDelete
  8. setuju point AA, tp tetap xsuke dia..hahaha

    ReplyDelete
  9. tp shian dia seeeesemeee hiurm.. cuma mmg x
    proper la..

    ReplyDelete
  10. Okey, kali ini kita setujulah dengan AA! Etika bekerja kena dijaga. Lagipun TV3 tu, bukan calang-calang. Kalau dah tak tahan sangat, cari ajelah pengganti. Dok sroott, sroott pun mengganggu rancangan tau. Macam kita tengah bercakap kat telefon dengan client pastu batuk tak berhenti. Tak akanlah kita nak batuk-batuk-batuk penuh perasaan kat gagang tu kasi client dengar bertubi-tubi. Put on holdlah sekejap ~_^

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …