PENGACARA WANITA MHI PULAK DI TEGUR AZWAN ALI

Asslamualaikum...

Siapa tengok MHI pagi tadi..
Saya ingatkan saya sorang je yang geli geleman dengan aksi pengacara wanita tu.
rupanya  ramai yang perasan dia dok berhingus tu..hehehe
mujur la bukan waktu saya dok ngadap sarapan pagi..
kalau idak memang tertutup terus selera..








Tak ketinggalan Azwan Ali yang menonton rancangan tersebut 
meluahkan kekesalah dan tidak puasa hati terhadap pengacara wanita tersebut..




Agaknya pengacara ni terlupa kot yang dia sedang mengacarakan rancangan MHI..
mungkin dia ingt dia kat rumah dan selsema nya tu
di tahap yang kritikal..
tu yang selamba je tarik  hingus..heheh



sekian..


Post a comment

15 Comments

  1. yang ni, apa yang ditegur tu betul.. kerja apa2 pun, kena ada etika.

    ReplyDelete
  2. Hmmm... Pandai pula dia tegur orang dengan elok... Bukan tak boleh... Saja je kan...

    ReplyDelete
  3. hahaha..adeh..tak tengok pulak

    ReplyDelete
  4. DIANA, ni wartawan pastu pengacara Nurul Fariha Onn. saya pun mmg perasan NFO in asal masuk kje pagi kt MHI mesti suara mcm flu/tarik hingus etc. maybe dia ada masalah resdung. kalu ikutkan saya pun tak senang dengan gaya, cara dan bahasa bdn NFO ni. harap2 dia masuk kelas grooming or etiquette lah psl siaran langsung pagi bukan calang2 rancangan..:-)

    ReplyDelete
  5. kembang tekak kak..hihi..
    dah xsihat xkan xde org ganti kan?
    ohh..mungkin xde org stand by..

    ReplyDelete
  6. MHI dulu2 lebih formal berbanding skrg yg nmpk santai mcm rancangan bual bicara santai ..selsema teruk la kot sampai lupa dpn camera. Teguran membina dari AA patut diambil perhatian. Kita2 ni nampak tapi x rasa nak tegur sbb bukan ada org peduli pun ayat kita kan?

    ReplyDelete
  7. tak pasal² kena dengan AA. Apepun etika kena jaga baru professional

    ReplyDelete
  8. setuju point AA, tp tetap xsuke dia..hahaha

    ReplyDelete
  9. tp shian dia seeeesemeee hiurm.. cuma mmg x
    proper la..

    ReplyDelete
  10. Okey, kali ini kita setujulah dengan AA! Etika bekerja kena dijaga. Lagipun TV3 tu, bukan calang-calang. Kalau dah tak tahan sangat, cari ajelah pengganti. Dok sroott, sroott pun mengganggu rancangan tau. Macam kita tengah bercakap kat telefon dengan client pastu batuk tak berhenti. Tak akanlah kita nak batuk-batuk-batuk penuh perasaan kat gagang tu kasi client dengar bertubi-tubi. Put on holdlah sekejap ~_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)