Skip to main content

PENDEDAHAN WANITA YANG PERNAH BERCINTA DENGAN SUAMI ORANG

Assalamualaikum..



Saya pernah tulis tentang bercinta dengan suami orang.
Saya tahu benda ni bukan jarang2 terjadi.
Ada rami wanita disekeliling kita yang bercinta dengan suami orang..
Macam yang saya tulis dalam entry ini..
tak salah kalau awak kahwin dengan suami orang..
yang salah bila awak dan si lelaki bermain cinta dibelakang isteri nya..

meh ikuti pendedahan dan luahan hati 2 orang gadis yang
pernah bercinta dengan suami orang..

cerita 1
wan noranis wan hassan said...
sy b'cinta dgn suami org tanpa sy sedar status sbnr yr dy..sy t'lalu cintakn dy..dy sgt mmahami sy..sgt baik n yg pling sy suka dy sllu mngmbil brat solt 5 wktu sy..tiap kali kluar,dy mlyan sy bgaikn puteri..sy ni jnis mudah detect org jjur dgn sy or x..hati sy kuat mngatakn dy suami org..tp sy abaikn prasaan tu krn tkut khikngn dy tp at the same time sy xtnang..dgn ptunjuk Allah SWT,sy dpt thu dy suami org n ayah kpd 3 org ank yg sgt comel..mse tu,hati sy hncur shncur2nya..tp sy lngsung xmrah dy apatah lg mmbnci dy..sy trus trang dgn dy yg sy dh thu sgalanya..dy mmujuk sy abis2san jgn tnggalkn dy..dy nk peristerikn sy..yer,mmng btul sy cintakn dy sgt2,tp sy xsnggup gmbira ats pnderitaan istri n ank2 dy...kiranya bt mse ni istri dy xdpt mnghidu lg hbungn kmi..sy xkisah sy trluka aslkn dy bhgia dgn ank istri dy..so,sy undur dri dari hdup dy wlaupn t'lalu sakit..lgpn,sy brumur 21 tahun n tgh bljr lg..msih byk bnda yg sy prlu tmpuh..sy jdkn ni pngalamn pahit yg akn mndrong sy utk brjya..i.allah..p/s:kpd sspe yg b'cinta dgn suami org,try ltakkn diri anda di tmpt isteri dy..pe prasaan anda lau suami anda mncintai prmpuan len n ada hbungn sulit dgn prmpuan len?tepuk dada tya selera


Cerita 2
IP_Aurina said...
saya meencintai suami orang.... sya kenal dia tahun 2013,,, pada masa itu dia baru bertunang,,, walaupun sya tahu dia menaruh minat dekat sya,sya cuba untuk mengelak,, tapi pada july 2014,, sya berani terima pelawaan dia untuk keluar dan dari situ bermulanya kisah kami,,pada sept 2014,,dia berkahwin dengan tunang nya dan sekarang menjadi istri dia,,, tapi kami berhubung seperti biasa hinggalah sekarang,,,jujur sya takut menjadi orang kedua tapi sya sangat menyayangi dia,,,,tapi sekarang dia nak lepaskan sya sebab dia ckap dia dah penat,,,, hancur hati ini setelah setahun sya berpegang dengan janji dia untuk menjadi kan saya istri (saya pasrah untuk menjadi istri kedua ) tapi akhirnya dia hendak tinggal kan sya....

semua orang memandang negative dengan perempuan yang bercinta dengan suami orang.....dulu saya pun sama,,sampai lah sya sendri yang mengalami nya,,,,

*********************

saya pun tak tahu apa agaknya kesudahan kisah cinta mereka nih..
harap2 mereka bahagia dan pihak yang satu lagi pun bahagia..

sekian...

Comments

  1. Kdng2 si lelaki tu yg berahsia mainkn perasaan pmpn sdhnye pmpn tu kne tinggl, buang masa je...;-(

    ReplyDelete
  2. baguslah tindakan yg satu pihak lagi tu tak meneruskan perhubungan sulit dengan suami orang. semoga pihak satu lagi bertemu dengan jodoh yang lebih baik. Selagi boleh elak, di elakkan..kann

    ReplyDelete
  3. ntah nape, aida x suka poligami.
    sebab ada kisah keluarga terdekat.
    kisah terjadi depan mata! seksa isteri pertama tu menusuk kalbu sampai ke tua!
    yg sebab akibat nyer amat perit!
    tu yg jadik sgt elergik dgn poligami!
    terutama perempuan yg kawin dgn laki org secara sembunyi!!!

    ReplyDelete
  4. Susah nak membaca cite no 1 tu..so baca cite dia sekerat je

    ReplyDelete
  5. kite pernah kenal dgn suami org yg tak mengaku dah kahwin, ada isteri. nasib sedar cepat dan masa tu memang xada niat lain selain kawan. mulut bukan main manis. tapi bila dah kantoi, haa diam terus. hahaha

    ReplyDelete
  6. Adakalanya perempuan ni selalu jadi mangsa. Yalah, dia tak tahu pun yang dia berkawan dengan suami orang walaupun syak wasangka berleluasa dalam fikiran. Lelaki kalau berstatus suami orang, layanan pada perempuan lain memang kelas darjatnya. Manalah perempuan tak suka. Tapi kalau tau dia tu suami orang, memanglah tak sanggup. Cubalah kita di tempat isteri lelaki tu, tentu remuk-redam perasaan mengenangkan nasib diri dan anak-anak. Lainlah spesies perempuan yang memang gedik terhegeh-hegeh nak kat lelaki yang memang pun dia tau suami orang. Itu pun kalau bertepuk sebelah tangan, tak akanlah berbunyi!

    ReplyDelete
  7. Salam...hmmm...benda ni sakit kalau kena kat diri sendiri tu je..yg xpernah kena dan yg mana tgh bercinta dgn suami org tu, confirm back up diri sendiri sampailah kena batang idung sendiri, baru nak meroyan marah pempuan yg bercinta dgn laki dia..time tu mmg padan muke kau!

    ReplyDelete
  8. dari terus bermain dengan api baik tinggalkan terus..
    dari hati terus disakiti..
    buat apa memendam rasa sedangkan dipihak dia bahagia bersama isterinya..
    sampai bila nak mengharap pada dia..
    tepuk dada tanya iman.. ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …