PEMINAT MARAH UQASHA SENROSE HISAP VAPE..

 Assalamualaikum...

Artis hisap vape bukan benda asing..
dah ramai artis wanita yang saya tengok selamba je muat naik gambar 
tengah hisap vape kat laman sosial.mungkin sebab tak nak ketinggalan 
sama memeriahkan musim vapor ni..


harijadi Uqasha yang 23 baru2 ni,
salah satu hadiah yang dia dapat ialah set vapor hadiah dari seseorang.
Bila peminat2 tengok gambar tu ada yang marah dan kecewa sebab 
tak sangka Uqasha yang cantik dan sopan berhijab tu rupanya hisap vape jugak..
Kata mereka nampak tak sopan la kalau perempuan pun nak berasap macam lelaki..


Tapi betul ke Uqasha Senrose hisap vape??entah la..tak de pulak gambar dia hisap vape..jadi tak 
patut rasanya kita nak tuduh dia  macam tu..Mungkin simpan untuk koleksi saja kot..


Sayang sangat agaknya peminat2 pada Uqasha..sebab tu mereka tak suka Uqasha hisap vape....kan??
Benda ni tak membahayakan kesihatan cuma nampak kurang sopan je...



  sekian.

Post a comment

8 Comments

  1. biar je la.asalkan dia selesa dgn diri dia.Malas dah nak komen pasal artis ni.better layankan je

    ReplyDelete
  2. len kali xnk org kondem or nsht, jgn upload.. sndiri simpan..sng =)

    ReplyDelete
  3. Yang pergi tunjuk hadiah orang bagi buat apa? Tunjuklah hadiah lain, takdalah orang komen bukan-bukan. Seriously, saya dari zaman batu belah batu bertangkup, tak tahu pun pasal hisap vape ni. Zaman saya orang hisap cerut jerk~_^

    ReplyDelete
  4. dh pemes menda alah tu ye skrg ni

    ReplyDelete
  5. Ntah2 dia x isap kot. Org bagi dia simpan je. Mcm saya beriya2 nak beli balang shisha masa nk blk sini dulu tp buat perhiasan je la kenangan dr sana. Mmg sakit mata pun duk tgk pompuan isap benda2 berasap ni.

    ReplyDelete
  6. Salam, hahahhaa kelakar..yg bagi hadiah tu xde benda lain ke ek nak bagi? melainkan kalau vaper ni mmg ade dlm list hadiah yg dia nak..wallahu'allam~

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)