Skip to main content

PEMINAT MARAH UQASHA SENROSE HISAP VAPE..

 Assalamualaikum...

Artis hisap vape bukan benda asing..
dah ramai artis wanita yang saya tengok selamba je muat naik gambar 
tengah hisap vape kat laman sosial.mungkin sebab tak nak ketinggalan 
sama memeriahkan musim vapor ni..


harijadi Uqasha yang 23 baru2 ni,
salah satu hadiah yang dia dapat ialah set vapor hadiah dari seseorang.
Bila peminat2 tengok gambar tu ada yang marah dan kecewa sebab 
tak sangka Uqasha yang cantik dan sopan berhijab tu rupanya hisap vape jugak..
Kata mereka nampak tak sopan la kalau perempuan pun nak berasap macam lelaki..


Tapi betul ke Uqasha Senrose hisap vape??entah la..tak de pulak gambar dia hisap vape..jadi tak 
patut rasanya kita nak tuduh dia  macam tu..Mungkin simpan untuk koleksi saja kot..


Sayang sangat agaknya peminat2 pada Uqasha..sebab tu mereka tak suka Uqasha hisap vape....kan??
Benda ni tak membahayakan kesihatan cuma nampak kurang sopan je...



  sekian.

Comments

  1. biar je la.asalkan dia selesa dgn diri dia.Malas dah nak komen pasal artis ni.better layankan je

    ReplyDelete
  2. len kali xnk org kondem or nsht, jgn upload.. sndiri simpan..sng =)

    ReplyDelete
  3. Yang pergi tunjuk hadiah orang bagi buat apa? Tunjuklah hadiah lain, takdalah orang komen bukan-bukan. Seriously, saya dari zaman batu belah batu bertangkup, tak tahu pun pasal hisap vape ni. Zaman saya orang hisap cerut jerk~_^

    ReplyDelete
  4. dh pemes menda alah tu ye skrg ni

    ReplyDelete
  5. Ntah2 dia x isap kot. Org bagi dia simpan je. Mcm saya beriya2 nak beli balang shisha masa nk blk sini dulu tp buat perhiasan je la kenangan dr sana. Mmg sakit mata pun duk tgk pompuan isap benda2 berasap ni.

    ReplyDelete
  6. Salam, hahahhaa kelakar..yg bagi hadiah tu xde benda lain ke ek nak bagi? melainkan kalau vaper ni mmg ade dlm list hadiah yg dia nak..wallahu'allam~

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …