NORA DANISH RAYU JANGAN GANGGU IBUNYA

Assalamualaikum...

Bagi seorang  ibu, hatinya tentu akan berasa sedih bila anak yang disayang
dihina dan dicerca orang..
tak cukup dengan tu si ibu pulak disalahkan bila anak jadi liar .
Dituduh tak pandai mendidik,
tak nasihatkan anak malah ada yang sanggup menyamakan anak kita dengan
orang2 yang tiada moral.

Itu lah yang terjadi kepada ibu Nora Danish, Sally Talib  apabila instgram nya di hujani dengan caci maki oleh netizen yang tidak berpuas hati dengan cara hidup anak2 nya..



Baru2 ini tersebar gambar kakak kepada Nora Danish bersama teman lelakinya disebuah kelab malam membuatkan ramai yang mempertikaikan cara hidup keluarga pelakon cantk ini.
malah hubungan Nora Danish dan Nedim Nazri juga dikritik kerana Nora dikatakan terlalu kerap bersama Nedim tanpa ikatan yang sah.



Nora turut kecewa dengan komen2 yang menyalahkan ibunya dan meminta 
mereka tidak mengganggu ibunya lagi.




Kesian..kan??
Rasanya tak payah la sampai nak maki hamun dan menyalahkan ibu Nora Danish ni.
Adik beradik Nora Danish bukan muda remaja lagi..
semuanya dah besar panjang..
dah patut tahu mana yang baik dan buruk.
lagipun kita bukan tahu mak dia ada nasihatkan mereka atau tidak..
Jangan lah menghukum macam kau duduk serumah dengan diaorang..



Sekian..

Post a comment

16 Comments

  1. senang2 dh dpt dosa free..dorg dh bsr pjg kot..xleh nk salahkan mak/ayah..klu satu hari nanti dorg2 ni jd mak/ayah mungkin dorg blh faham..

    ReplyDelete
  2. ye la senang2 dapat dosa

    ReplyDelete
  3. biasala peminat semua nak ambil tahu tentang bintang kesayangan mrk...

    ReplyDelete
  4. ya, saya setuju. jangan salahkan orang lain. pokok pangkal hati tuan punye badan

    ReplyDelete
  5. Hidup sebagai selebriti kalau silap langkah sikit aje akan dgn mudah mendapat kritikan sehingga melibatkan keluarga. Apa lagi dunia serba canggih ni cepat aje seluruh pelusuk akan dpt menghidunya..

    ReplyDelete
  6. Tak payah la kita nak hentam keburukan org...jaga keluarga kita elok2 dulu...apa yg akan terjadi esok lusa kita pun tak tau..

    ReplyDelete
  7. Kalau dia nak komen pun PM jelah dekat orang yang nak dikomen.. tak perlulah satu dunia nak tahu.. apa-apapun yang mana baik kita jadikan teladan.. ;)

    ReplyDelete
  8. Dah besar panjang pun.. Bkn ank kecik lg kot kita nk tuding jari kat ibu bapa kata x pandai didik ank.

    Siapa lah kita nk hina dan kutuk org. Esok lusa ank cucu kita camne pun kita tak tau

    ReplyDelete
  9. maksum sangat kot orang yang komen2 tu macam yakin diorang xde buat salah...nyampah plak i...

    ReplyDelete
  10. janganlah libatkan orang lain pulak kan.

    ReplyDelete
  11. hehe yg maki hamun tu da elok sangat ka hidup diorang ? aiseyh laaa..

    ReplyDelete
  12. Kita ni kan, nak menegur memang tak salah tapi biarlah beradab. Namanya pun bangsa Melayu bukan Myanmar. So jagalah sikit adab tu. Yang peliknya bila tak suka seseorang, habis kaum kerabat orang tu semua pun tak suka. Semua pun terpalit sama dimalukan. Tapi si tukang komen lupa pulak yang bila dia bercakap semborono, maknanya makpaknya lupa nak ajar dia berbudi bahasa ketika berbicara ke?

    Tak bolehlahkan simply nak salahkan makpak orang pulak kalau anaknya tak cukup ajaran ~_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)