GAMBAR RAYA LISA SURIHANI YANG COMEL.

Assalamualaikum..

Makin cantik berseri tengok Lisa Surihani yang  sekarang sedang sarat hamil .
Dijangka bulan 9 nanti dia akan bersalin..kan??
Pipinya dah naik sikit tu yang nampak berseri dan comel.
Dah la muka tu memang sedia comel..
Jom le tengok gambar Lisa Surihani dan keluarga nya beraya...







semoga Lisa selamat melahirkan dan dipermudahkan segalanya..
ramai yang taksabar nak tengok
anak pasangan sama cantik dan kacak ni..kan??

<<<..mak ayah korang kalau spoting boleh la korang buat tema kawen cam gini..

sekian...

Post a comment

13 Comments

  1. Comel sangatla Lisa walaupun tengah tembam pun.. tak lama dh tu nak bersalin..

    ReplyDelete
  2. Gambar bawah nampk pipi mkin chubby

    ReplyDelete
  3. Moga dia slmt melahirkan.

    Manis, comel.. Lawa. X tau nk ckp apa dah sbb mmh comel. Bila dia duduk br jelas pk
    Perut dia

    ReplyDelete
  4. Maintain comel dan cantik. Tak sabar nak tgk baby dia nanti. Mesti comel ☺

    ReplyDelete
  5. Lisa tetap maintain lawa and comel.. ;)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)