Skip to main content

AIZAT TETAP BALAS KAD RAYA PEMINAT

Assalamualaikum..

Saya ingat lagi masa zaman sekolah  dulu ,antara perkara paling best sekali ialah bila 
artis yang kita minat balas kad raya kita.
Ada kawan saya siap bawak pi sekolah lagi bila ada artis balas kad raya pada abang dia..
hahah...bukan kad raya dia tapi abang dia punya..boleh pulak dia menumpang seronok tu dan siap tayang2 pada kawan2...

Ingat kan zaman artis bagi kad raya ni dah berlalu..
saya tengok artis sekarang tak peduli pun pasal kad raya untuk peminat..
mereka lebih suka suruh peminat beli kuih raya mereka dari bagi kad raya..hahahah.


Tapi bila tengok penyanyi Aizat Amdan dok balas kad raya peminat dia rasa kagum jugak la..
Bukan zaman dia kad2 raya ni tapi 
dia masih amalkan tradisi menghantar kad raya.


nak kad raya dari Aizat pi la hantar kad raya pada dia..
lepas raya pun dia boleh balas tau..

#sayasukalagulagudia


sekian..

Comments

  1. Kagumla dgn aizat ni kalau gtu dia..

    ReplyDelete
  2. wah...hebat tu
    mesti jenuh dia nak membalas
    peminta dia mesti happy sangat =)

    ReplyDelete
  3. rajin si Aizat ni... bagus... Sy pon minat lgu2 aizat..best

    ReplyDelete
  4. menghargai peminat namanya ni :)

    ReplyDelete
  5. MMG SUKA DAPAT KAD RAYA NI KALAU RAJIN BALAS TAHUN DEPAN DPT LAGI...GAGUS PENYANYI AIZAT YG HARGAI KIRIMAN KAD RAYA PEMINATNYA.

    ReplyDelete
  6. Salam, haha rasanya dia pun seronok layan kad2 raya ni kan..

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…