Tuesday, 9 June 2015

PELIK..LELAKI INI HAMIL

Assalamualaikum..




Biasanya kalau sebut hamil mesti lah wanita..kan??
tapi berbeza pada apa yang berlaku pada Sanju Baghat
lelaki berasal dari bandar napgur,India.

Sejak kecil perut nya memang besar..
Dia kerap menjadi bahan ejekan rakan-rakan sebaya
disebab kan perutnya yang membesar seperti wanita hamil
malah sehingga dia dewasa pun
perut2 nya makin membesar.



Sehingga lah suatu malam perut nya bertambah sakit.
Dia dikejarkan kehospital.
Awal nya doktor hanya mengesyaki perutnya mempunyai tumor.
namun selepas pemeriksaan mereka terkejut kerana
didalam perut lelaki tersebut ditemui janin manusia
yang hampir sempurna.

Janin tersebut mempunyai rambut,kaki
dan alat kelamin yang belum dapat dipastikan jantina nya.

Berdasarkan sejarah perubatan  kes seperti ini
mungkin hanya   berlaku pada kurang 100 manusia di dunia.
kerana itu ianya dianggap luar biasa.
ianya disebut sebagai fetus in Fetu.
ianya terjadi apabila seseorang yang sepatutnya  dilahirkan
kembar tetapi  salah satu dari janin tersebut
tidak dapat membesar dengan  sempurna.

Dalam kes Sanju kembarnya
tidak dapat membesar dan dilahirkan dengan sempurna
namun dia membesar didalam perut kembar nya.

sekian..

5 comments:

  1. info yang menarik

    ReplyDelete
  2. oic..tp pelik jgk klu nk bslin cmne?kene czer kot..

    ReplyDelete
  3. Seramnya...... hidup ke tak kembarnya tu?..
    Semakin pelik dunia ni kan...

    ReplyDelete
  4. Salam, erkkkk....seram pulak bace ni (-_-') Kiranya besar terus je lah perut laki tu ek..nak bersalin xboleh..wahh takut betul! hahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();