Skip to main content

TU DIA!! BELAKON SAMPAI TAHAP MACAM NI..

Assalamualaikum...



Sweet nya....mesti best drama ni..
ha..gitu la komen kebanyakan wanita2 di gambar
yang saya tunjuk nih..
sorang pun tak rasa segan..
terlupa kot yang lelaki dan perempuan kat dalam gambar ni
bukan suami isteri pun..

cer kalau kita tengok
aksi macam ni kat tepi pantai,
atau kat pusat membeli belah..
memang kita carut la bebudak yang buat macam ni..
HARAMMMM!!!! katanya..

Tapi bila orang tu adalah artis yang kita suka..
erm..HARAMMMMM kau tu entah hilang kat mana..

Perlu ke aksi2 macam ni dalam drama ye??
saya tengok babak2 macam ni semata2 nak tarik penonton je..
maklum la zaman sekarang manusia tengok benda macam ni
untuk memuaskan nafsu sendiri je..
tengok filem lucah tak boleh..
jadi tengok je aksi macam ni..tak pe..!katanya...

Jadi bila ramai yang suka ,
pengarah pun nak buat la babak2 gini..
alasan nya..ramai yang suka.!
gila ka apa tak suka..
pak imam pun suka..
tapi cara ni salah..

Dah la drama tayang jam 7..
azan dok berbunyi...
tapi tv dalam rumah tayang babak pra lucah..

Tapi saya pelik sikit la..
kenapa Ayda ni kalau bergambar dengan Zul Ariffin mesti
nak melekat..?

sekian...



Comments

  1. oh..ayda dengan Zul ke tu?mau tk melekat..tarikan magnet dia kuat sangat kot..huhu

    tapi kalau ikutkan tak perlu pun..

    ReplyDelete
  2. Hukhuk...rosak anak bangsa...

    ReplyDelete
  3. sebab tuh lah kita tak pernah suka nak tngok drama melayu . huhu family mmg tk penah nak suka

    ReplyDelete
  4. hmm... kalau diorg tahu dosa pahala pasti tak buat Kot kan..

    ReplyDelete
  5. Salam. Hee dah azan tu kann., ;p

    ReplyDelete
  6. dorang dorang tu kan..
    hmmm tah la.. drama melayu pon dah mcm cerita ongputeh x?
    nak2 crte zaman sekarang dah xde moral pon

    ReplyDelete
  7. Si Ayda Jebat dengan Zul Ariffin lah tu ya! Romantisnya... Kalaulah suami isteri buat aksi macam ni kat tepi swimming pool hotel 5 star pun ada yang meluat nak tengok. Inikan pulak takda apa-apa ikatan, satu Malaysia dapat tengok. Sekarang ni memang adegan macam ni banyak dalam TV. Dah kita teruja nak tengok 'how sweetnya korang' berlakon macam ni, mestilah pengarah nak masukkan adegan gini. Halal-haram tu kiranya tolak tepi dululah. Dah kena kutuk kawkaw nanti, kita promiselah buat lagi! Muah ciked *_*

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …