TU DIA!! BELAKON SAMPAI TAHAP MACAM NI..

Assalamualaikum...



Sweet nya....mesti best drama ni..
ha..gitu la komen kebanyakan wanita2 di gambar
yang saya tunjuk nih..
sorang pun tak rasa segan..
terlupa kot yang lelaki dan perempuan kat dalam gambar ni
bukan suami isteri pun..

cer kalau kita tengok
aksi macam ni kat tepi pantai,
atau kat pusat membeli belah..
memang kita carut la bebudak yang buat macam ni..
HARAMMMM!!!! katanya..

Tapi bila orang tu adalah artis yang kita suka..
erm..HARAMMMMM kau tu entah hilang kat mana..

Perlu ke aksi2 macam ni dalam drama ye??
saya tengok babak2 macam ni semata2 nak tarik penonton je..
maklum la zaman sekarang manusia tengok benda macam ni
untuk memuaskan nafsu sendiri je..
tengok filem lucah tak boleh..
jadi tengok je aksi macam ni..tak pe..!katanya...

Jadi bila ramai yang suka ,
pengarah pun nak buat la babak2 gini..
alasan nya..ramai yang suka.!
gila ka apa tak suka..
pak imam pun suka..
tapi cara ni salah..

Dah la drama tayang jam 7..
azan dok berbunyi...
tapi tv dalam rumah tayang babak pra lucah..

Tapi saya pelik sikit la..
kenapa Ayda ni kalau bergambar dengan Zul Ariffin mesti
nak melekat..?

sekian...



TU DIA!! BELAKON SAMPAI TAHAP MACAM NI.. TU DIA!! BELAKON SAMPAI TAHAP MACAM NI.. Reviewed by Diana Rashid on May 08, 2015 Rating: 5

9 comments:

  1. oh..ayda dengan Zul ke tu?mau tk melekat..tarikan magnet dia kuat sangat kot..huhu

    tapi kalau ikutkan tak perlu pun..

    ReplyDelete
  2. Hukhuk...rosak anak bangsa...

    ReplyDelete
  3. sebab tuh lah kita tak pernah suka nak tngok drama melayu . huhu family mmg tk penah nak suka

    ReplyDelete
  4. hmm... kalau diorg tahu dosa pahala pasti tak buat Kot kan..

    ReplyDelete
  5. Salam. Hee dah azan tu kann., ;p

    ReplyDelete
  6. dorang dorang tu kan..
    hmmm tah la.. drama melayu pon dah mcm cerita ongputeh x?
    nak2 crte zaman sekarang dah xde moral pon

    ReplyDelete
  7. Si Ayda Jebat dengan Zul Ariffin lah tu ya! Romantisnya... Kalaulah suami isteri buat aksi macam ni kat tepi swimming pool hotel 5 star pun ada yang meluat nak tengok. Inikan pulak takda apa-apa ikatan, satu Malaysia dapat tengok. Sekarang ni memang adegan macam ni banyak dalam TV. Dah kita teruja nak tengok 'how sweetnya korang' berlakon macam ni, mestilah pengarah nak masukkan adegan gini. Halal-haram tu kiranya tolak tepi dululah. Dah kena kutuk kawkaw nanti, kita promiselah buat lagi! Muah ciked *_*

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.