Tuesday, 5 May 2015

SIAPAKAH BAKAL ISTERI FAHRIN AHMAD?


Assalamualaikum...

Entah siapa lah bakal isteri Fahrin Ahmad ni..
dalam sidang media yang berlangsung tadi pun dia tak bagi tahu siapakh wanita tersebut..kena tunggu la majlis nya sabtu ni ye..
Tapi bila dah sorok2 gitu mula la macam2 tekaan dari orang ramai..kan??
Ada yang kata wanita tersebut ialah Izreen Azminda..
ye ke????


Ni disebabkan Izreen dan Fahrin ada buat majlis kenduri doa selamat semalam..
Itu tak boleh diambil kira la..
mungkin mereka cuma kawan baik..
Sebelum ni pun Izreen rapat dengan beberapa pelakon lelaki,
dan dia mengakui semua tu kawan sahaja..
jadi kalau yang ni dah dia kata kawan sahaja
tak kan la dia nak tipu ..kan??kan??



Fahrin jugak mesti dah serik nak bercinta dengan artis..
dah tentu dia akan memilih wanita biasa sahaja yang bukan dikalangan artis..
Dulu pun dia pernah cakap tak mau kahwin dengan artis..
tapi kalau dia pilih artis pun apa salahnya..
ramai jugak artis kawen dengan artis dan bahagia...
tapi baik jangan..kahkahkah...



Siapa pun pilihan Fahrin ,semoga jodoh berpanjangan..
selamat pengantin baru....
Apa pun jenis kereta tak penting..ikut kemampuan..
yang penting cara kita memandu..
ahahahahah... (ada kena mengena kah??)


sekian...

10 comments:

  1. Akk suka fahrin ahmad..tp tula..better kawen dgn org biasa la kan..sbb rasanya fahrin ni kuat cemburu kot..hehehe

    ReplyDelete
  2. Jeng jeng jeng. siapalahh tu :D

    ReplyDelete
  3. OMG! Hero malaya dah nak kahwin...tahniah dan alhamdulillah untuk Fahrin..dah lama tunggu berita macam ni...

    ReplyDelete
  4. siapakah gadis misteri ittew??? hope jodohnya akan berkekalan n bahagia. kawen dgn izreen pun bagus gak, izreen santek. teka..mungkin kot org biasa.kalau bercinta dgn artis mesti media dah tahu. apa pun kita tggu sabtu nanti.

    ReplyDelete
  5. siapakah? izreen mcm sesuai dgn amar je

    ReplyDelete
  6. sabtu ni ke fahrin nikah? tahniah untuk dia..

    ReplyDelete
  7. Moga dapat jodoh yg jadi penyejuk hati suami hendaknya. Tunggu jerlah Pn DR buat ulasan banti hihi

    ReplyDelete
  8. Tunggu jer lah hari FA naik pelamin nanti.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();