Skip to main content

SIAPAKAH BAKAL ISTERI FAHRIN AHMAD?


Assalamualaikum...

Entah siapa lah bakal isteri Fahrin Ahmad ni..
dalam sidang media yang berlangsung tadi pun dia tak bagi tahu siapakh wanita tersebut..kena tunggu la majlis nya sabtu ni ye..
Tapi bila dah sorok2 gitu mula la macam2 tekaan dari orang ramai..kan??
Ada yang kata wanita tersebut ialah Izreen Azminda..
ye ke????


Ni disebabkan Izreen dan Fahrin ada buat majlis kenduri doa selamat semalam..
Itu tak boleh diambil kira la..
mungkin mereka cuma kawan baik..
Sebelum ni pun Izreen rapat dengan beberapa pelakon lelaki,
dan dia mengakui semua tu kawan sahaja..
jadi kalau yang ni dah dia kata kawan sahaja
tak kan la dia nak tipu ..kan??kan??



Fahrin jugak mesti dah serik nak bercinta dengan artis..
dah tentu dia akan memilih wanita biasa sahaja yang bukan dikalangan artis..
Dulu pun dia pernah cakap tak mau kahwin dengan artis..
tapi kalau dia pilih artis pun apa salahnya..
ramai jugak artis kawen dengan artis dan bahagia...
tapi baik jangan..kahkahkah...



Siapa pun pilihan Fahrin ,semoga jodoh berpanjangan..
selamat pengantin baru....
Apa pun jenis kereta tak penting..ikut kemampuan..
yang penting cara kita memandu..
ahahahahah... (ada kena mengena kah??)


sekian...

Comments

  1. Akk suka fahrin ahmad..tp tula..better kawen dgn org biasa la kan..sbb rasanya fahrin ni kuat cemburu kot..hehehe

    ReplyDelete
  2. Jeng jeng jeng. siapalahh tu :D

    ReplyDelete
  3. OMG! Hero malaya dah nak kahwin...tahniah dan alhamdulillah untuk Fahrin..dah lama tunggu berita macam ni...

    ReplyDelete
  4. siapakah gadis misteri ittew??? hope jodohnya akan berkekalan n bahagia. kawen dgn izreen pun bagus gak, izreen santek. teka..mungkin kot org biasa.kalau bercinta dgn artis mesti media dah tahu. apa pun kita tggu sabtu nanti.

    ReplyDelete
  5. siapakah? izreen mcm sesuai dgn amar je

    ReplyDelete
  6. sabtu ni ke fahrin nikah? tahniah untuk dia..

    ReplyDelete
  7. Moga dapat jodoh yg jadi penyejuk hati suami hendaknya. Tunggu jerlah Pn DR buat ulasan banti hihi

    ReplyDelete
  8. Tunggu jer lah hari FA naik pelamin nanti.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …