Thursday, 28 May 2015

RESEPI NASI GORENG HANDYPLUS

Assalamualaikum...



Apa ke pelik sangat nama nasik goreng ni???
ha...ni menu baru..kalau nak makan pi la ke
Restoran Nasi kandar Pelita Sri hartamas..

bahan-bahan nya..

Nasi
handyplus

cara-caranya..

 goreng..



hahahahha.....
kembang tekak akak ni sampai muntah2
bila dia menyedari nasi goreng yang dimakan
mengadungi handyplus yang telah digunakan.

Menurut pemilik gambar ini yang dikenali sebagai Noor Hidayah
ini adalah kunjugan pertama nya ke Restoran berkenaan
atas pelawaan bos tempat beliau bekerja.
namun dia tidak menyangka ianya memberi kan pengalaman yang buruk
dan mengakui tidak mahu makan
direstoran mamak lagi selepas ini..
Biarlah ini yang pertama dan terakhir...

kalau jadi kat kawan2..
apa perkara pertama yang korang akan buat??

kalau saya ,
saya pun akan muntah dulu..
jolok tekak bagi habis semua keluar..
tak sanggup nak simpan lama2 sampai tunggu waktu berak..

akakkakakka....


sekian...



17 comments:

  1. euwww..geli betul.memang tak bersih la makan kat sini..ntah ntah makanan lain ape pulak yang ado. kembang tekak pepagi ni..kalau termakan macam ni mahu hilang selera makan rasa nak muntah semua yang dah di makan tu..fobia.

    ReplyDelete
  2. Eii memg meloyakn x sanggup

    ReplyDelete
  3. yaks! nak2 handyplus yg dah lama, yg ada bau tu...euw!
    kembang tekak ni..ingatkan nasi goreng mabeles..dah la lapa awal pagi ni
    tgk handyplus bekas org..terbantut selera nk mkn

    ReplyDelete
  4. Dahsyat betul tu Dee.. jelas dan nyata lagi mana tak kembang tekak.
    Melampau sangatlah kalau sampai macam tu..

    ReplyDelete
  5. hish...memang kembang tekak gini..taknak makan situ algi dah

    ReplyDelete
  6. Oh my, gelinya! Memang pengotorlah tukang masak ni. Eh, entahlah siapa punya kerja tu kan...

    Kalau saya pun memang tak boleh tahan, rasa nak muntah kat situ aje. Biar kedai tu tutup sehari, rugi sebulan!

    Saya dah lama tak pergi mamak dek kerana HD suka momokkan dengan youtube pasal poo merata-rata di India tu. Tetiba pulak terfikir kalau depa ni datang mai Malaysia kerja dan amalkan sikap macam tu, aduhai... kenyang dah perut makan makanan mamak!

    ReplyDelete
  7. geli..

    mungkin trus menangis di situ juga

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum,
    kena kat ambo...terus muntak situ. tak sempat lari pi toilet dahhhh

    ReplyDelete
  9. oooemmmgieyyyy!! geli geleman rasa nye >_<

    ReplyDelete
  10. Salam..hahaa hadoi...sy tengok je gambar tu terus rasa kembang..xnak dah habiskan baca entry ni...hadoi...spoil lahh!!

    ReplyDelete
  11. macam2 nasi goreng skrang ni . nasi goreng lipas pon ada . huhuu

    ReplyDelete
  12. Ya Allah kak, mual tekak saya kak! Ya Allah, sy mmg sejak kebelakangan ni boikot mamak!

    ReplyDelete
  13. entah ape yg ade kat handyplus tuh haih geli gile

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();