Skip to main content

QAS2RY PERFUMES..BUKAN SEKADAR WANGIAN

 STICKY POST 24 JAM..

Assalamualaikum...

Selain dari wangi, apa lagi kelebihan perfume yang kawan-kawan pakai sekarang ?kalau cuma itu saja kelebihan nya nampak nya dah tiba masanya kita cuba pulak merasa suasana baru dengan aura-aura positif dari sebotol wangian.

Dari penyakit yang ringan2 sampai la kepada penyakit kronik Qas2ry Perfume bagaikan terapi dan rawatan sampingan yang kawan-kawan boleh cuba.


 Dalam setiap set ada 6 botol wangian kasturi yang berbeza.Ada kasturi Intan, kasturi Aswad,kasturi zamrud,kasturi delima,kasturi Mutiara dan kasturi Emas. kawan2 boleh cuba buat sendiri rawatan dan terapi dirumah bila dah ada satu set Qas2ry perfume ni..

Qas2ry perfume sesuai untuk rawatan dan terapi :-

*resdung
*sakit telinga
*pendinding rumah
*anak kurang aktif/malas dan sebagainya
*santau,sihir,saka
*sakit jantung,sakit dada,batuk atau sesak nafas
*sakit mata /mata kabur
*lenguh dan sakit badan
*kencing manis
*darah tinggi,
*buasir
*buah pinggang
*kencing tak lawas dan 
*mengeratkan hubungan keluarga.


 Contohnya macam untuk rawatan penyakit kronik,santau saka sihir dan sebagainya .. titiskan kelima kasturi kecuali kasturi delima ke dalam separuh baldi air bersih kemudian guna jari telunjuk dan putarkan air tersebut ikut arah lawan jam sebanyak 25 kali.jadikan air tersebut sebagai bilasan terakhir selepas mandi .Buat seminggu sekali hari khamis selepas asar sebelum maghrib..


Bila kawan2 order satu set ni kawan-kawan akan di berikan satu lampiran untuk lakukan terapi ni sendiri diri umah. Satu set ni berharga rm180 sahaja.Nak dapatkan set Qas2ry
boleh la hubungi Zamzuri Arif di talian 012 4369933


  sekian..

Comments

  1. bagus minyak wangi ni ada terapi dan rawatan lagi tu :)

    ReplyDelete
  2. byk jgk penyakit yg boleh dirawat dgn perfume ni..at least ia membantu jgk kan selain guna ubat2..

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar pon mnyak wangi nie
    bgusnye sambil2 wangi smbil merawat lagi tu

    ReplyDelete
  4. Sekali pandang ingatkan 'Qasry' rupanya 'kasturi' sebutannya ya. Tak pernah jumpa lagi produk ni. Baguslah selain dapat mewangikan diri ada juga kebaikan yang lain.

    ReplyDelete
  5. These Online stores spare your cash and time, So shop through online for your required aroma and spare your profitable time and cash.cologne for men

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …