Skip to main content

NOMBOR TELEFON TU MILIK ZAREMA ZAINAL ?

Assalamualaikum...

Makin hangat pulak cerita pasal Rita Rudaini dan pihak yang belah sana nun..
macam memang tak ada kesudahan pulak..


Terbaru Rita muat naik gambar yang tertera no tel seseorang yang dikatakan 
kerap mengganggu nya dengan mesej2 dan panggilan telefon.




 Tapi tadi baca kat oh bulan katanya no tel tu milik Zarema zainal..
diaorang dah check kat ID wechat tertera nama Zarema..

gambar dari oh bulan




Ish2...betul ke ni??
tengok rupa Zarema macam tak percaya je ini kerja dia..
Tak boleh ke kalau tak masuk campur urusan suami dia dan bekas isteri..?
rasanya lebih baik dia dok tepi je dari buat apa2 tindakan 
yang boleh membuatkan orang bertambah buruk sangka pada dia..


sekian...


Comments

  1. Huhu...xbaikkan..lainla kalau rita ganggu laki dia..huhu

    ReplyDelete
  2. Entahlah mcm2 diaorg ni...tapi kannn iols respek la kat rita tu...semangat kuat giler...mmg fighter!

    ReplyDelete
  3. aidil wat hal kot.. tu dia sportcheck.... hahaha

    ReplyDelete
  4. senang cerita..angkat je la nombor telefon tu. mungkin ada benda penting nak disampaikan. kalau benar dirinya tahu nombor tu dri zarema. melainkan kalau peminat fanatik yg lain..tp better angkat..supaya x la berprasangka yg bukan2. x pun block je kan senang. x perlu kecoh2 kat media. ooops retis..haha

    ReplyDelete
  5. erm tak habis2 lagi RR dengan kisahnya, apapun RR memang wanita yang tabah pada kak ana.

    ReplyDelete
  6. kak oo kak. orang pon dah update blog dah.

    ReplyDelete
  7. Ni antara salah satu sebab saya malas nak support industri seni Malaysia. Penggiat seni kita selalu glamer sebab isu-isu peribadi dan jarang glamer disebabkan bakat dalam bidang seni diorang tu sendiri.

    ReplyDelete
  8. alahaiii..xtau nk kata apa..
    artis oh artis..

    ReplyDelete
  9. macam2 kes
    xtau la hanya mereka je yang tau kebenarannye tu kan

    ReplyDelete
  10. Bilalah nak habis cerita mereka bertiga ni. Yang dah lepas tu tutup buku ajelah. Yang isteri baru pun satu, menyibuk sama apahal.

    Tak faham sebenarnya cerita mereka bertiga ni. Mula-mula kesian kat bekas bini, lepas tu rasa kesian pulak kat bekas lakinya, lepas tu rasa nak marah pulak kat bini baru. Bilalah nak habis cerita depa ni!

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …