Skip to main content

NAK JADI MACAM KIM KARDASHIAN

Assalamualaikum...



Seram pulak rasa bila tengok sikap sesetengah dari mereka yang
begitu fanatik dengan artis kesayangan.
Apa artis tu pakai,makan,buat semua dia nak ikut..
kalau saya yang jadi artis tu,
saya sendiri pun jadi seram..
Terasa macam kita asyik diperhatikan saja..kan???

Tapi ada jugak yang fanatik
sampaikan fizikal artis tu pun
dia nak tiru.sanggup habis duit sebab nak ubah
muka,nak ubah hidung dan sebagainya..


salah seorang nya ialah Jordan James Parke.
Jordan menghabiskan  lebih £100,000 hanya untuk
kelihatan seperti selebriti kesayangan nya iaitu Kim kardashian.
Dia mengubah bentuk bibirnya dalam hampir 50 seisi pembedahan
walaupun telah di beri amaran bahawa bibirnya mungkin akan pecah.


Jordan  bekerja keras sebagai makeup artis
untuk mendapatkan duit bagi menjalankan pembedahan plastik keatas wajah nya.
Ibunya juga akan meminjamkan wang jika dia menginginkan sesuatu.


Jordan juga merancang untuk mengubah bentuk hidung .
Dia mahukan bentuk hidung yang lebih cantik

wajah asal jordon sebelum pembedahan

Jordan hanya akan ketawa jika ada sesiapa
yang mengatakan bibirnya nampak plastik dan palsu.
baginya mereka tidak tahu yang dia hanya ingin nampak semula jadi.

sekian...


Comments

  1. dunia skrg.. pelik2 kan. nauzubillah...

    ReplyDelete
  2. dunia skrg.. pelik2 kan. nauzubillah...

    ReplyDelete
  3. menakutkan. huhuuhu..
    jom join ga
    http://tomodachilavendra.blogspot.com/2015/05/simple-rm100-giveaway-byijeni.html

    ReplyDelete
  4. jauh api dari panggang... hahaha

    ReplyDelete
  5. tang mn nyer mcm kim k tuuuu

    ReplyDelete
  6. org barat mmg suka buat benda mcm ni]
    nak cantik katanya..tp klo dh jd mcm ni nampak kelakar lg ada
    bersyukurlah dgn bentuk muka asal..

    ReplyDelete
  7. mak aiihh.. dia ni laki ka? adoii..nak buat pembedahan kosmetik ni lain kali buat laa kat korea ke thailand ..baru cantik.. ni buat kat mana ntah ni.. huhuhu.. acah je..

    ReplyDelete
  8. Ishh x patut.. Padahnya mgbah ciptaan tuhan.bibir da x serupa bibir

    ReplyDelete
  9. Entah macam mana nak gambarkan muka dia ni selepas pembedahan. Teruk sangat. Macam di sengat 1000 ekor tebuan je bibir dia tu.

    ReplyDelete
  10. apa la . cantik lagi rupa asal dia . .

    ReplyDelete
  11. eyuuuuuu. kite takpernah minat artis tu sampai nak ikut gaja dia bagai. be your self la kan. hehe

    ReplyDelete
  12. Pada mata kakak sebelum operation jauh lebih cantik tapi kalau dah nama manusia tak pernah kenal erti bersyukur apa yg ada gitulah jadinya kan Dee...

    ReplyDelete
  13. Salam, duhh...psycho lah org2 cmni..nightmare aku mlm ni..wuwaaa T_T

    ReplyDelete
  14. ni nak jadi MJ kedua ke.. hahaha.. kang bawah spotlight kang muka cair..

    ReplyDelete
  15. Saya personally rasa Kim K ni tak menarik tapi saya pun pelik mengapa ramai yang suka, tak kiralah lelaki mahupun perempuan.

    Lepas tengok gambar budak ni, saya rasa kesian sangat. Tang mana yang cantik dan serupa dengan Kim K ni pun saya tak boleh detect. Simpati memanjang adalah...

    Dah elok-elok muka takda cacat cela, dicacatkannya pulak lepas tu boleh kata nak nampak semulajadi. Mana part yang natural beauty nya pun tak tahulah!

    ReplyDelete
  16. dah muka elok2 buat camtu...pastu hasilnya tak sama lansung cam kim k...hurmmm

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …