Wednesday, 27 May 2015

MEMBELI EMAS TERPAKAI DAN SURAT PAJAK

STICKY POST 24 JAM.


Assalamualaikum...

Tak lama dulu saya ada kawan yang ada masalah nak tebus barang emas yang dia gadaikan.kemudian dia jual surat gadai dia untuk selesaikan masalah tu.Duit dia dapat dan masalah selesai.kalau kawan2 hadapi masalah yang sama boleh la jual surat pajak dengan nilai yang dipersetujui bersama dengan pembeli surat pajak tu.



Mungkin kawan-kawan rasa susah nak cari kat mana nak jual surat pajak atau pun emas terpakai tu.jadi saya nak perkenalkan satu laman web yang boleh membantu kawan-kawan membeli surat pajak dan emas terpakai milik tuan puan termasuk la surat pajak Ar Rahnu dan  Bank Rakyat



JENIS JENIS EMAS 
999.9 / 999 / 950 / 916 835 /
 PAUN / 585 / 
SUASA 

EMAS PUTIH 750 ITALY 
EMAS PUTIH 585 ITALY 
EMAS PUTIH 375 ITALY 

KAMI JUGA MEMBELI SURAT PAJAKKAN EMAS 

AR.RAHN / AR.RAHNU / BNK RAKYAT 

SEBARANG PERTAYAAN HUBUNGI SAYA ( AZMI 014-2201018 )

(SELURUH MALAYSIA)




Kalau emas kawan-kawan tu rosak ke patah ke pun masih boleh dijual .Hubungi encik Azmi untuk perbincangan lanjut.Apa saja berkaitan emas ni tetap ada nilai nya.

AZMI 014-2201018


Sekian...


12 comments:

  1. suasa pun ada jugak..
    ada jugak teringin nak pajak brg kemas..x tahu sgt prosedur..takut diorg ambik rendah. aritu (tahun lepas punye cerita) tnye tuan kedai cina tu, murah sgt dia ambik

    contoh la harga semasa emas rm140 segram. dia kata ambik rm100 je segram. mcm rugi je. mmg emas ada susut nilai tp dia ambik murah sgt. terus cancel. ingat nak beli emas kat situ jugak

    ReplyDelete
  2. Good info, blhla calling2 org ni nnti...biasanye beli Kat ar-rahnu je

    ReplyDelete
  3. pajak brg kemas ni jangn dia jar .... mmg tak da duit sikit mmg msk kedai pajak je la ....

    ReplyDelete
  4. Oh, baru tahu tentang ni! Pajak gadai tu nampak banyaklah bersepah kat KL. Rupanya surat pajak gadai tu pun ada yang beli yerk.

    Hmmm...baru tau!

    ReplyDelete
  5. tq for sharing..bru tahu surat pajak dia pon blh dijual..

    ReplyDelete
  6. kalau nak baiki je boleh ke? syg nak jual ;-)

    ReplyDelete
  7. Info berguna ni sis..

    ReplyDelete
  8. Bagus info ni DR.....Manalah tau, kalau sampai satu ketikanya kita terdesak, taulah mana nak dapat duitkan.....

    ReplyDelete
  9. oo..selain dr 916 pun boleh ye..bagus la..

    ReplyDelete
  10. Assalam cik diana whtsapp sy boleh sy nk iklan 01121591819

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();