Friday, 8 May 2015

LIVE STREAMING PERKAHWINAN FAHRIN AHMAD

Assalamualaikum...



Nak tengok majlis perkahwinan Fahrin Ahmad ke??
kalau nak tengok jangan lupa
tonton live streaming perkahwinan Fahrin Ahmad ..


9 Mei 201 5 
bermula jam 9.30 pagi...

bangun awal2 tau..hehehe

sekian..



9 comments:

  1. He's getting married? Finally! With who?

    ReplyDelete
  2. Tahniah fahrin...

    ReplyDelete
  3. Jeng jeng dgn spa la ek gdis yg btuah tu

    ReplyDelete
  4. Jeng jeng dgn spa la ek gdis yg btuah tu

    ReplyDelete
  5. Kahwin dah dia syukurlah moga mlsnya brjln lncar

    ReplyDelete
  6. Hari ini kakak kerjalah Dee. Tak ada peluanglah rasanya nak tengok. Entahlah bulan Mei ni kakak rasa kerja kakak macam banyaklah pulak. Nak bw pun macam tak sempat aje..

    ReplyDelete
  7. xdpt tgk..akak tlg update blh x? hehehe

    ReplyDelete
  8. tahniah fahrin..rugi tu khwin lmbat.

    ReplyDelete
  9. Saya tak tengok pun Hero Malaya ni berkahwin. Kalau tak tengok kat sini (Eh, kat sini ke...) memang saya tak tahu pun rupa isteri si Fahrin ni.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();