LELAKI JUAL DIRI UNTUK TAMPUNG BELANJA BELAJAR LUAR NEGARA

Assalamualaikum..





Seorang lelaki gemuk yang mendakwa dirinya mempunyai PHD dari University elit Tsinghua ,Beijing bertindak  menjual dirinya dengan nilai  lima juta RMB kepada wanita-wanita kaya.

Dia yang berasal dari keluarga miskin terpaksa bertindak sedemikian kerana kekurangan wang untuk  melanjutkan pelajaran ke luar negara .




Lelaki tersebut berdiri di tengah2 laluan berjalan kaki di bandar Jiulongpo District menarik perhatian ramai orang awam bahkan ada wanita-wanita muda dan kaya yang meninggalkan nombor telefon mereka pada lelaki tersebut.

Namun lelaki tersebut berkata dia hanya akan menerima tawaran dari wanita  yang meletak kan harga lebih 5 juta RMB kerana merasakan ianya  berpatutan dengan diri nya.



berbaloi  ke dengan harga tu?/hehehh


"selepas beberapa tahun saya akan kembali ke cina dan akan berbakti kepada ibu pertiwi." jelasnya lagi..
Semoga berjaya lah untuk lelaki ni..tak agak2 tu nak wanita je yang beli..apasal dia tak jual kat lelaki je..mana tau kot2 ada yang pelukan khidmat nya untuk bajak sawah ke,..kan??hahahahh

Tak tahu la dia ni memperbodohkan diri sendiri atau memperbodohkan wanita2 kaya..
5juta tu kalau duit kita lebih 250k hingga 300k..lebih kurang macam tu la..


sekian..

Post a comment

15 Comments

  1. Macam ni pun ada....haha...laku ke tak ni?

    ReplyDelete
  2. boleh fikir cara lain kot rasanya.

    ReplyDelete
  3. Hehehhehehe.. aduhai.. Duit punya pasal..

    ReplyDelete
  4. ada jugak yang beli ya..hihihi

    ReplyDelete
  5. Mcm2 hal, laku juga ka hihi

    ReplyDelete
  6. Kesiannya dia tak hensem. Kalau hensem mungkin ada juga yg nak kan...

    Macam-macamlah di sana tu Dee.

    ReplyDelete
  7. Hahahahha entry diana ni berjaya buat julia happy, aduhaiiii macam2 perangai orang luar negara ni ye diana, sungguh rasa pelik sgt2, dah nampak sikap dia disitu, nak durian runtuh tanpa usaha pada jln sepatutnya...hmmmmmmmmm ada ke perempuan kaya nak...kehkeh

    ReplyDelete
  8. alahai mcm2 cara buat nak cri duit.. kesian lak tgk.

    ReplyDelete
  9. CINA NI MMG MCM2 KAN? ADEH LA..

    ReplyDelete
  10. mcm2 haih orang buat nak cari duit.. banyak tu nak 5 juta.. dekat 2.5juta kita laaa tu.. moga betul2 la balik n bantu negara..

    ReplyDelete
  11. hahaha..mcm² cara manusia nak dptkan duit...

    ReplyDelete
  12. haah kan..bole je klu jd tukang kebun..hak3..
    nauzubillah..harap malaysia xde la spi mcm ni..kot ade pun, xde la terang2ngan cmni

    ReplyDelete
  13. Macam ni pun ada... Mungkinlah dia merasakan dirinya boleh dijual, itu yang dia berani berdiri di tengah bandar menjual diri. Kira confident level lelaki ni tinggi jugalahkan.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)