Tuesday, 19 May 2015

KENAPA TV3 TAK SIARKAN TEMUBUAL DENGAN NURSAJAT DI RANCANGAN NONA

Assalamualaikum..

Yang ada tengok rancangan Nona baru2 ni mesti perasan ada satu slot siarkan
tentang suntikan vitamin dan ada tunjuk
kedai Nursajat ni..makin berkembang perniagaan dia..
lepas tu ada yang tanya dia kenapa Tv3 tak
siarkan pun temubual dengan Nursajat..?

Ni la jawapan Nursajat...


 OOoo..rupanya dia sendiri minta temubual tu tak disiarkan..
tertanya2 la jugak kenapa tv3 tak siarkan temubual tu..
sebab beberapa minggu lepas masa rakaman rancangan tu
Nursajat ada tunjuk video dia di temubual..
last2 tak keluar pulak temubual tu kat Nona



masa dia muat naik video dia di temubual
tu ada lah satu komen ni kritik suara jantan dia tu..
marah jugak la dia..
saya rasa sebab tu la dia tiba2 berubah hati dan mintak 
temubual tu tak disiarkan..
Alahai..kesian pulak..sebab Video tu untuk 
perniagaan dia..

Patutnya dia kena berani la..
Masa dia buat keputusan untuk jadi macam ni dia dah 
fikir yang semua ni akan berlaku..
tambah2 pulak dia bekerja dengan berjumpa 
orang ramai setiap hari..
jadi buat apa nak marah..kan??
Benda macam ni memang susah orang nak terima..
dia kena sedar la semua tu..


Tapi dalam pada tu Nursajat dah pun ambik anak angkat..
2 orang ..kembar tau..
ha..siap dok umi2 lagi..hahaha..
ada naluri keibuan rupanya Nursajat ni..hehehe..

Katanya bayi tu ibunya tak mampu nak jaga sebab
ayahnya dah meninggal..
mak nya pulak orang susah,tak mampu nak jaga ..
tu yang dia bagi kat sajat.
Sajat pun tak terfikir nak pisahkan anak2 ni dengan ibu diaorang
dan dia memang akan selelu berhubung dengan mak bayi2 ni..
ye la..kecik lagi..kan???kenamenyusu dulu la..
Sajat bukan ada susu pun...


sekian...


20 comments:

  1. ohhh itu kisahnya...tapi nampak ayuuuu macam gadis sejati...

    ReplyDelete
  2. nursajat?
    ape kisahnye ni?mcm tau tp mcm xcaya je sbb kulit tu halus mulus mcm pmpuan..kalah la kite ni..

    ReplyDelete
  3. uishhh kulit dia, kalak kita yang estrogen ori ni, dorang ni mmg betul2 jaga.

    ReplyDelete
  4. tak kenal tapi mulia hatinya..

    ReplyDelete
  5. Itulah nasib lelaki cantik, bukan semua ciptaan Allah boleh diubah, terutama suara. Tapi kalau tak silap ada hormon bagi melunakkan suara lelaki yg ingin jadi wanita, cuma kalau tersilap dos boleh menyebabkan hilang suara terus!!

    ReplyDelete
  6. Kat MW tu pun nampak produk Nursajat ni..

    ReplyDelete
  7. Kat MW tu pun nampak produk Nursajat ni..

    ReplyDelete
  8. Walau aw2 tp perikemanusiaan ada msih ok.. moga ada prubhn nnti

    ReplyDelete
  9. adoi..tergelak2 baca ayat last tu 'sajat bukan ada susu pun'. ni kalau dia baca mesti nangis meraung2

    baik hati si sajat ni, ambik anak angkat. moga dimurahkan rezeki dia.

    kulit dia mmg cantik mengalahkan pompuan. mcm kulit org korea.

    ReplyDelete
  10. oooo, alkisahnya....

    kalau tak baca entry nih, tobat tak tau apa-apa..sebab saya tak tengok TV.....

    jeling2 jerrrr....hehehehehe

    hanya mampu doakan yg terbaik untuk norsajat...

    semoga Allah sentiasa pelihara beliau dunia akhirat. amin

    ReplyDelete
  11. sungguh pun dia camtu..hati dia baik kan...ok la..~

    ReplyDelete
  12. Apapun bila lahirnya seorg itu sebagaimana jantinanya matinya pun kelak akan disempurnakan sebagaimana dia dilahirkan... bersyukurlah dgn anugerah Allah jgn melawan takdir.

    ReplyDelete
  13. Keliru plak dengan identiti dia memula ☺

    ReplyDelete
  14. Ish, kalau tutup mulut memang nampak kewanitaan sangat. Puas saya dok google siapalah Nursajat ni. Rasa pernah terbaca Diana cerita tapi still tak ingat siapa dia ni.

    ReplyDelete
  15. eh...sajat ni lelaki ke...pergh cantiknya muka dia...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();