Skip to main content

KENAPA TV3 TAK SIARKAN TEMUBUAL DENGAN NURSAJAT DI RANCANGAN NONA

Assalamualaikum..

Yang ada tengok rancangan Nona baru2 ni mesti perasan ada satu slot siarkan
tentang suntikan vitamin dan ada tunjuk
kedai Nursajat ni..makin berkembang perniagaan dia..
lepas tu ada yang tanya dia kenapa Tv3 tak
siarkan pun temubual dengan Nursajat..?

Ni la jawapan Nursajat...


 OOoo..rupanya dia sendiri minta temubual tu tak disiarkan..
tertanya2 la jugak kenapa tv3 tak siarkan temubual tu..
sebab beberapa minggu lepas masa rakaman rancangan tu
Nursajat ada tunjuk video dia di temubual..
last2 tak keluar pulak temubual tu kat Nona



masa dia muat naik video dia di temubual
tu ada lah satu komen ni kritik suara jantan dia tu..
marah jugak la dia..
saya rasa sebab tu la dia tiba2 berubah hati dan mintak 
temubual tu tak disiarkan..
Alahai..kesian pulak..sebab Video tu untuk 
perniagaan dia..

Patutnya dia kena berani la..
Masa dia buat keputusan untuk jadi macam ni dia dah 
fikir yang semua ni akan berlaku..
tambah2 pulak dia bekerja dengan berjumpa 
orang ramai setiap hari..
jadi buat apa nak marah..kan??
Benda macam ni memang susah orang nak terima..
dia kena sedar la semua tu..


Tapi dalam pada tu Nursajat dah pun ambik anak angkat..
2 orang ..kembar tau..
ha..siap dok umi2 lagi..hahaha..
ada naluri keibuan rupanya Nursajat ni..hehehe..

Katanya bayi tu ibunya tak mampu nak jaga sebab
ayahnya dah meninggal..
mak nya pulak orang susah,tak mampu nak jaga ..
tu yang dia bagi kat sajat.
Sajat pun tak terfikir nak pisahkan anak2 ni dengan ibu diaorang
dan dia memang akan selelu berhubung dengan mak bayi2 ni..
ye la..kecik lagi..kan???kenamenyusu dulu la..
Sajat bukan ada susu pun...


sekian...


Comments

  1. ohhh itu kisahnya...tapi nampak ayuuuu macam gadis sejati...

    ReplyDelete
  2. nursajat?
    ape kisahnye ni?mcm tau tp mcm xcaya je sbb kulit tu halus mulus mcm pmpuan..kalah la kite ni..

    ReplyDelete
  3. uishhh kulit dia, kalak kita yang estrogen ori ni, dorang ni mmg betul2 jaga.

    ReplyDelete
  4. tak kenal tapi mulia hatinya..

    ReplyDelete
  5. Itulah nasib lelaki cantik, bukan semua ciptaan Allah boleh diubah, terutama suara. Tapi kalau tak silap ada hormon bagi melunakkan suara lelaki yg ingin jadi wanita, cuma kalau tersilap dos boleh menyebabkan hilang suara terus!!

    ReplyDelete
  6. Kat MW tu pun nampak produk Nursajat ni..

    ReplyDelete
  7. Kat MW tu pun nampak produk Nursajat ni..

    ReplyDelete
  8. Walau aw2 tp perikemanusiaan ada msih ok.. moga ada prubhn nnti

    ReplyDelete
  9. adoi..tergelak2 baca ayat last tu 'sajat bukan ada susu pun'. ni kalau dia baca mesti nangis meraung2

    baik hati si sajat ni, ambik anak angkat. moga dimurahkan rezeki dia.

    kulit dia mmg cantik mengalahkan pompuan. mcm kulit org korea.

    ReplyDelete
  10. oooo, alkisahnya....

    kalau tak baca entry nih, tobat tak tau apa-apa..sebab saya tak tengok TV.....

    jeling2 jerrrr....hehehehehe

    hanya mampu doakan yg terbaik untuk norsajat...

    semoga Allah sentiasa pelihara beliau dunia akhirat. amin

    ReplyDelete
  11. sungguh pun dia camtu..hati dia baik kan...ok la..~

    ReplyDelete
  12. Apapun bila lahirnya seorg itu sebagaimana jantinanya matinya pun kelak akan disempurnakan sebagaimana dia dilahirkan... bersyukurlah dgn anugerah Allah jgn melawan takdir.

    ReplyDelete
  13. Keliru plak dengan identiti dia memula ☺

    ReplyDelete
  14. Ish, kalau tutup mulut memang nampak kewanitaan sangat. Puas saya dok google siapalah Nursajat ni. Rasa pernah terbaca Diana cerita tapi still tak ingat siapa dia ni.

    ReplyDelete
  15. eh...sajat ni lelaki ke...pergh cantiknya muka dia...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …