Advertisement

INI RUPANYA ARTIS LELAKI YANG BELASAH ISTERI TU...

Assalamualaikum...

Semua orang tahu dah artis yang pukul bini sebab
bini tak restu kan dia kawen tu ialah "Tutttttttt.."
hehhehe...

Teruk betul la lelaki macam ni...
sampai nak pukul2 tu buat apa..
nampak dayus sangt.macam budak2..tak dapat apa yang dia nak
terus nak pukul orang..



Pernah dengar kan ustaz kata lelaki ni
kalau umur dah 40 tapi masih tak berubah jadi "elok"
memang agak susah  dia nak berubah lepas tu..
macam si artis lelaki tu la..
masa dah hujung2 30 pun telinga masih bersubang..
Padahal anak teruna pun dah besar..
erm...

Contoh tak baik diberikan pada anak2 dia..
Bukan saja imej dia yang "rock sangat"tu yang merosak kan anak2..
malah tindakan pukul isteri sampai isteri keguguran tu pun
anak-anak lain akan ingat sampai diaorang besar..

kalau kau nakal masa bujang,
tak kan kau nak teruskan hidup nakal bila dah kawen..
Bina lah keluarga yang ada nilai2 agama dalam keluarga tu..
jaga aurat isteri...jaga disiplin anak2..
InsyaAllah akan bahagia..dan kau akan sayangkan keluarga kau tu,
kau akan menjaga mereka sepenuh hati kau..
sampai kan kau tak de sibuk2 nak mencari bini lain untuk sedapkan diri sendiri..


sekian...

Catat Komen

19 Ulasan

  1. keguguran... hurmm, teringat akan sesuatu peristiwa...

    BalasPadam
  2. sapa lah dia jer.. kelibat macam kenal tapi tak berani teka takut jadi fitnah hahahaha

    BalasPadam
  3. Pukul sampai keguguran dasyat betul penangan org yg dilambung cinta ni ye.... Andy flop poppy ke tu,klu sblh sorry ye....;-/

    BalasPadam
  4. alahaii..
    sape pulak artis ni..
    tp tgk tu mcm kenal..tp takut tesalah pulak..

    BalasPadam
  5. sape tu kak?dalam kepala saya ada fikir dua org artis ni tapi taknak men teka2 je. kang jatuh fitnah plak.

    tapi kalau akak maksudkan saya, maaf sebab saya artis biasa2 je kahkahkah :D

    BalasPadam
  6. eeii tak suka la yang jenis ringan tangan kat badan perempuan ni

    BalasPadam
  7. ramai kata andy flop poppy.. apa laa manusia ni

    BalasPadam
  8. rasa nak hempuk2 muka dia balik..sampai keguguran..nauzubillah..

    BalasPadam
  9. p/s menjawab soalan...sy x beli pun bunga kantan tu..opismet ya beli ;-)

    BalasPadam
  10. Hamboiii sgt ni...nak tunjuk sado belasah bini konon...nyampah tau lelaki camni!

    BalasPadam
  11. alamak.. takde idea langsung.. sapaaa??

    BalasPadam
  12. haah.. dari gaya gambar macam Abg A.. hehehehe

    BalasPadam
  13. Siapa ni, Diana? Saya tak tahulah. Tengok gambar pun tak cam siapa orangnya. Saya ni dah lama tak berkecimpung dalam dunia hiburan tau :)

    BalasPadam
  14. Wah...ganazzzznyer...

    BalasPadam
  15. Moga terbuka pintu taubat dan lebih molek akhlaknya..amenn..

    BalasPadam
  16. ada terbaca dlm news aritu tp x tahu siapa artis tu. kesian wife dia.

    BalasPadam
  17. tak pasal2 dah membunuh satu nyawa x berdosa ... maka bertambah lah dosa ...

    BalasPadam
  18. tak pasal pasal isteri kena pukul..patutnya bawak² le perbaiki diri bina rumahtangga bahagia

    BalasPadam
  19. Salam, hmmm~ tgk gaye dia mmg mcm Tutttttt....hahahaha

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)