Skip to main content

GAMBAR BULAN MADU FAHRIN AHMAD DAN ISTERI

Assalamualaikum....

Kalau siapa yang pernah baca entry saya dulu2 mesti tau saya ni dulu minat Fahrin Ahmad..
dulu la...hahahha..sebab tu bila saya update entry pasal Fahrin Kawen, Fahrin bercinta, putus cinta ada yang kata , entry mengarut je yang saya dok update..
mengarut kat kau la..kat aku tak mengarut ponnnnn..hahahah..
suka hati I la..blog I , kan???
minat tu bukan minat macam minat sampai jatuh cinta , lepas tu berangan berjoget bersama, berangan main kawen2..bukan2...
ni minat sebab suka tengok dia belakon je..cara layan peminat2 dia, itu saja ye makcik2..kang ada yang cakap saya menduakan laki pulak...ekekkekk..
jangan tak tau Azwan Ali pun, tiap kali dia muncil kat tv saya suka tengok dia..
minat jugak namanya tu..kan???minat tengok...
sama la macam minat tengok Fahrin Ahmad ni..itu je...

Ok..panjang dah membebel mari la kita tengok gambar2 bulan madu Fahrin Ahmad dan isteri nya di Venice, Italy


Tak banyak pun gambar yang dia kongsi..
maklum la dia ni kan hal2 peribadi dia sorok2 je sekarang..kan??





Ala...gambar jari pun comel... :p
lagi2 bila terpandang perkataan "economy" tu..hehehhe


Semoga kekal bahagia hingga ke syurga...



Selamat Pengantin Baru....


Sekian..

Comments

  1. Untung badan..Dah la bini lawa..
    Laki pulak hensem..baik dan romantok gitu..

    ReplyDelete
  2. sobs..sobs..I pun berkenan kat dia...Dah kahwin dah dia..Tapi..I pun dah kahwin kihkih..

    ReplyDelete
  3. huwwwaaa..
    kuciwaa bile tgkk..
    semoga berkekalan hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  4. AlhamduLILLAH.. semoga kekal ke akhir hayat.. :))

    ReplyDelete
  5. bagi saya dia HENSEM
    kbai ;)

    ReplyDelete
  6. terserlah kebahagiaan kat muka si Fahrin..hehe

    ReplyDelete
  7. sweet je. jeles ni. hekhek :P

    ReplyDelete
  8. Oo da kwen da ke... moga kekal bahagia selamanya

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..bahagia tengok

    ReplyDelete
  10. Sampai jugak jodoh FA ☺☺

    ReplyDelete
  11. cut cost . ' economy ' . hehee

    ReplyDelete
  12. Dulu sukalah juga tengok jejaka hensem ni tapi sekarang tidak lagi. Takut menduakan laki. Hahaha....

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …