GAMBAR BULAN MADU FAHRIN AHMAD DAN ISTERI

Assalamualaikum....

Kalau siapa yang pernah baca entry saya dulu2 mesti tau saya ni dulu minat Fahrin Ahmad..
dulu la...hahahha..sebab tu bila saya update entry pasal Fahrin Kawen, Fahrin bercinta, putus cinta ada yang kata , entry mengarut je yang saya dok update..
mengarut kat kau la..kat aku tak mengarut ponnnnn..hahahah..
suka hati I la..blog I , kan???
minat tu bukan minat macam minat sampai jatuh cinta , lepas tu berangan berjoget bersama, berangan main kawen2..bukan2...
ni minat sebab suka tengok dia belakon je..cara layan peminat2 dia, itu saja ye makcik2..kang ada yang cakap saya menduakan laki pulak...ekekkekk..
jangan tak tau Azwan Ali pun, tiap kali dia muncil kat tv saya suka tengok dia..
minat jugak namanya tu..kan???minat tengok...
sama la macam minat tengok Fahrin Ahmad ni..itu je...

Ok..panjang dah membebel mari la kita tengok gambar2 bulan madu Fahrin Ahmad dan isteri nya di Venice, Italy


Tak banyak pun gambar yang dia kongsi..
maklum la dia ni kan hal2 peribadi dia sorok2 je sekarang..kan??





Ala...gambar jari pun comel... :p
lagi2 bila terpandang perkataan "economy" tu..hehehhe


Semoga kekal bahagia hingga ke syurga...



Selamat Pengantin Baru....


Sekian..

GAMBAR BULAN MADU FAHRIN AHMAD DAN ISTERI GAMBAR BULAN MADU FAHRIN AHMAD DAN ISTERI Reviewed by Diana Rashid on May 13, 2015 Rating: 5

15 comments:

  1. Untung badan..Dah la bini lawa..
    Laki pulak hensem..baik dan romantok gitu..

    ReplyDelete
  2. sobs..sobs..I pun berkenan kat dia...Dah kahwin dah dia..Tapi..I pun dah kahwin kihkih..

    ReplyDelete
  3. huwwwaaa..
    kuciwaa bile tgkk..
    semoga berkekalan hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  4. AlhamduLILLAH.. semoga kekal ke akhir hayat.. :))

    ReplyDelete
  5. bagi saya dia HENSEM
    kbai ;)

    ReplyDelete
  6. terserlah kebahagiaan kat muka si Fahrin..hehe

    ReplyDelete
  7. sweet je. jeles ni. hekhek :P

    ReplyDelete
  8. Oo da kwen da ke... moga kekal bahagia selamanya

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..bahagia tengok

    ReplyDelete
  10. Sampai jugak jodoh FA ☺☺

    ReplyDelete
  11. cut cost . ' economy ' . hehee

    ReplyDelete
  12. Dulu sukalah juga tengok jejaka hensem ni tapi sekarang tidak lagi. Takut menduakan laki. Hahaha....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.