DIANA DAN ZAMARUL BERSAMA SEMULA

Assalamualaikum....

Cantik la Diana ni..
Ye..saya kata kat diri  saya la..hahahah...
sorry..bergurau saja la...
ada je yang nak juih2 mulut
kalau saya cakap saya cantik..
terima dengan hati terbuka tak boleh ke??hahahah

Okey..cerita yang sebenarnya tentang pelakon cantik ni..Diana rafar.
berita yang saya dengar semalam..
Khabar nya sedang dalam perancangan untuk
bernikah semula dengan bekas suami nya, Zamarul Hisyam..

Bagus la kalau macam tu..
nak buat apa berpisah kalau dalam hati tu masih ada cinta.
pasangan ni memilih tarikh 16 mei untukakad nikah
dan tarikh tersebut adalah tarikh
mereka akad nikah masa tahun 2009.
mengimbau kembali gitu..kan??


Saya suka dengan perubahan Diana Rafar ni
yang dah bertudung sejak dia dalam iddah
mungkin sepanjang masa dia hidup sendiri tu
dia banyak mengenang di mana  kesilapan dalam diri dia..
Sebab tu orang kata setiap
apa yang terjadi pasti ada hikmah nya..
Bila berlaku sesuatu kita cermin balik diri kita  apa yang tak kena,
kat mana yang masih lopong,apa yang jadi punca satu2 perkara tu berlaku..
betul tak??

Semoga perkahwinan mereka kali ni
akan kekal selama nya..
peminat2 pun tak suka sebenarnya cerita2 artis bercerai ni..
Bila tahu je artis nak rujuk dan nikah sem
tumpang rasa gembira jugak...

sekian...
DIANA DAN ZAMARUL BERSAMA SEMULA DIANA DAN ZAMARUL BERSAMA SEMULA Reviewed by Diana Rashid on May 12, 2015 Rating: 5

17 comments:

  1. Alhamdulillah..Saya suka!!!

    ReplyDelete
  2. Moga kali ini lebih berbahagia dan saling menghargai.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...semoga kali ni kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah,berita baik ni.....;-)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...semoga panjang jodohnya selepas ni

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah. suka bile dyeorg bersatu. moga kekal ^^

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah... jodoh masih buat mereka berdua .

    ReplyDelete
  8. La..saya tak tahu pun diorang ni bercerai.. kalau dah nk rujuk kembali bagus sangatla.. moga kali ni akan lebih menghargai antara satu sama lain..

    ReplyDelete
  9. Alhamdullillah ...moga bahgia ke akhir hayat

    ReplyDelete
  10. syukur Alhamdulillah... baguihler..

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah..
    moga jodoh dorg spi ke jannah..
    manissss diana bertudung skang ni..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah. Smoga hubungan mereka kekal till jannah.

    ReplyDelete
  13. Moga jodoh mereka berkekalan hingga ke akhirnya. Kalau masih ada rasa cinta dan mampu menerima segala kelemahan seadanya, apa salah berbaik semula. Tumpang seronok tengok mereka berdua ni, low profile jerk.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.