Advertisement

BETULKAH INI GAMBAR BAKAL ISTERI FAHRIN AHMAD

Assalamualaikum...

Dok main teka teki lagi diaorang nih..
Tapi sejak semalam ramai pulak yang meneka gadis cantik ini adalah
bakal isteri Fahrin Ahmad.






Amacam?? cantik tak ???
gigit jari la gadis2 kat luar tu..
ekekekk...
gadis bernama Nadia Adha ni kabarnya seorang guru..
aduhai ..cqntik manis ..kan??
bagus la kalau kerja nya guru..
orang kata kalau cari isteri cari la yang kerjanya sebagai guru..
senang nak didik anak2 nanti..
hehehhh...

Tapi....betul ke ini bakal isteri Fahrin Ahmad??
saya tak rasa pun ianya betul sebab ada orang kata dia ni penyanyi...
sedangkan Fahrin kata bakal isteri dia orang biasa saja...
apa pun...
Tunggu...je la......!!!

Sekian...


Catat Komen

12 Ulasan

  1. Comel je mukanya kak Diana... baguslah walau siapapun pilihan Fahrin.. dah lama tunggu dia kawin ni... asyik gagal dalam bercinta je..

    BalasPadam
  2. Tulah lambat pulak nak tunggu 9 Mei nanti siapalah perempuan bertuah tu, tapi kan tak silap saya, saya pernah terbaca fahrin memang kalau boleh nak isteri dia cikgu..

    BalasPadam
  3. As-salam diana..

    Cantik dan manis orangnya.. walau siapa pun jodoh fahrin kita sama2 doakan segala yg terbaik untuk rumahtangga yang bakal dibina..

    BalasPadam
  4. santekkkk..
    moga jodoh dorg berkekalan..
    alamakkk..ade yg gigit jari ke?
    hihi

    BalasPadam
  5. cantik..alhamdulillah kalau betul jodoh mereka..

    BalasPadam
  6. kalau betul, sama cantik, sama padan...

    BalasPadam
  7. klu tak betui free je glemer ini gadis kan

    BalasPadam
  8. Masalahnya nadia adha ni penyanyi suam2 kuku.bkn cikgu. Hhahaa

    BalasPadam
  9. Bkn kot.. Rasanya bkn pompuan ni. Nnt kita tgk sama2 bila fahrin sedia nk kenalkan

    BalasPadam
  10. Fahrin nak kawen ke? Tak tau pun......tulah rajin sgt baca paper hihi...
    Manis orangnya....sesuai sangatlah dgn dia

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)