Skip to main content

BETULKAH INI GAMBAR BAKAL ISTERI FAHRIN AHMAD

Assalamualaikum...

Dok main teka teki lagi diaorang nih..
Tapi sejak semalam ramai pulak yang meneka gadis cantik ini adalah
bakal isteri Fahrin Ahmad.






Amacam?? cantik tak ???
gigit jari la gadis2 kat luar tu..
ekekekk...
gadis bernama Nadia Adha ni kabarnya seorang guru..
aduhai ..cqntik manis ..kan??
bagus la kalau kerja nya guru..
orang kata kalau cari isteri cari la yang kerjanya sebagai guru..
senang nak didik anak2 nanti..
hehehhh...

Tapi....betul ke ini bakal isteri Fahrin Ahmad??
saya tak rasa pun ianya betul sebab ada orang kata dia ni penyanyi...
sedangkan Fahrin kata bakal isteri dia orang biasa saja...
apa pun...
Tunggu...je la......!!!

Sekian...


Comments

  1. Comel je mukanya kak Diana... baguslah walau siapapun pilihan Fahrin.. dah lama tunggu dia kawin ni... asyik gagal dalam bercinta je..

    ReplyDelete
  2. Tulah lambat pulak nak tunggu 9 Mei nanti siapalah perempuan bertuah tu, tapi kan tak silap saya, saya pernah terbaca fahrin memang kalau boleh nak isteri dia cikgu..

    ReplyDelete
  3. As-salam diana..

    Cantik dan manis orangnya.. walau siapa pun jodoh fahrin kita sama2 doakan segala yg terbaik untuk rumahtangga yang bakal dibina..

    ReplyDelete
  4. santekkkk..
    moga jodoh dorg berkekalan..
    alamakkk..ade yg gigit jari ke?
    hihi

    ReplyDelete
  5. cantik..alhamdulillah kalau betul jodoh mereka..

    ReplyDelete
  6. kalau betul, sama cantik, sama padan...

    ReplyDelete
  7. klu tak betui free je glemer ini gadis kan

    ReplyDelete
  8. Masalahnya nadia adha ni penyanyi suam2 kuku.bkn cikgu. Hhahaa

    ReplyDelete
  9. Bkn kot.. Rasanya bkn pompuan ni. Nnt kita tgk sama2 bila fahrin sedia nk kenalkan

    ReplyDelete
  10. Fahrin nak kawen ke? Tak tau pun......tulah rajin sgt baca paper hihi...
    Manis orangnya....sesuai sangatlah dgn dia

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …