Breaking

Thursday, 30 April 2015

GAMBAR HIASAN BILIK TIDUR UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum..

Saya suka kalau bilik anak2 kecil ni katilnya rapat ke dinding..
sebab nampak lebih selamat sikit la...
kalau anak kita dah jadi teruna atau dara tak pe la kot,.
tapi kalau kanak-kanak saya lebih suka katil rapat ke dinding atau sekurang2 nya
ada penghadang kat tepi katil tu...
kalau tak memang kejap2 masuk bilik tengok anak..heheh..
takut jatuh katil je..:p

meh nak kongsikan hiasan bilik tidur  yang sesuai untuk anak-anak kita..
bukan saja cantik tapi ruang bilik nampak mewah walaupun hiasan nya sikit saja..
cuma hiasan dinding dan pencahayaan  yang banyak main kan peranan ..



















semoga gambar2 ini dapat lah memberi sedikit idea untuk kawan-kawan
yang bercadang nak menghias bilik tidur anak..

semoga berjaya..


sekian...



14 comments:

  1. cantik-cantiknye..siap ada gelongsor tu..

    ReplyDelete
  2. semua cantik decoration bilik ni..Warna putih cantik digabungkan dengan warna apa pun kan

    ReplyDelete
  3. kalau bilik anak aku ada gelongsor mcm tu mmg tak tidur la anak2 aku jwbnya...
    duk mengulang gelongsor tu je...hahaha...

    ReplyDelete
  4. Cantiknya bilik dia DR ......bilalah nak dapat bilik anak lawo cenggini.

    ReplyDelete
  5. jadi terapi minda tengok gambar interior gini :)

    ReplyDelete
  6. DR masa anak2 kak ana kecil2 dulu semua nak kaler pink, dari dinding sampailah langsir, kini dah anak dara masing2, ikut citarasa sendiri dah, merah lah, hitam lah, belang lah, tak kisah janji didik anak2 kemas dan jaga bilik sendiri kan:)

    ReplyDelete
  7. Kalau Cikna lebih suka yang no.5&no.10, lebih praktikal kot.....☺

    ReplyDelete
  8. kalo mcm ni bukan budak je yang suka.. mak budaaaaak n acik budak pun suka hahaha..

    ReplyDelete
  9. KEMAS N CANTIK HIASANNYA..TAPI BILIK ANAK KECIL XPERLU BNYK SGT BENDA YG DILETAK DI DLMNYA. ..AGAR SNG NK KEMAS.

    ReplyDelete
  10. Ada antara gambar ni yang saya pernah jumpa masa nk fikir idea hias rumah dn bilik anak. Last2 tak ikut pun.. ahha.. pertama sebab kos..rasa macam tak berbaloi habis banyak sb budak2 bukan nak tidur di bilik sendiri pun lagi. Kedua tak sampai seminggu penuh hasil kreativiti depa kat dinding. Haha.. nampaknya tungu dah sekolah la kot kita hiasan bilik lawa2 ...sementara ni redha jelah..

    ReplyDelete
  11. cantiknya!! tapi kena anak2 yg rajin mengemas, kalau malas bilik cantik pun akak jadi buruk.. 😀

    ReplyDelete
  12. Memang cantik tp kn sesuaikan bilangan isi bilik, keluasan bilik, kedudukan kipas,suis plat, dan ruangan solat

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox