GAMBAR HIASAN BILIK TIDUR UNTUK KANAK-KANAK

Assalamualaikum..

Saya suka kalau bilik anak2 kecil ni katilnya rapat ke dinding..
sebab nampak lebih selamat sikit la...
kalau anak kita dah jadi teruna atau dara tak pe la kot,.
tapi kalau kanak-kanak saya lebih suka katil rapat ke dinding atau sekurang2 nya
ada penghadang kat tepi katil tu...
kalau tak memang kejap2 masuk bilik tengok anak..heheh..
takut jatuh katil je..:p

meh nak kongsikan hiasan bilik tidur  yang sesuai untuk anak-anak kita..
bukan saja cantik tapi ruang bilik nampak mewah walaupun hiasan nya sikit saja..
cuma hiasan dinding dan pencahayaan  yang banyak main kan peranan ..



















semoga gambar2 ini dapat lah memberi sedikit idea untuk kawan-kawan
yang bercadang nak menghias bilik tidur anak..

semoga berjaya..


sekian...



Previous
Next Post »

14 komen disini

Click here for komen disini
Mar Mansor
admin
30 April 2015 at 15:28 ×

cantik-cantiknye..siap ada gelongsor tu..

Reply
avatar
30 April 2015 at 15:37 ×

semua cantik decoration bilik ni..Warna putih cantik digabungkan dengan warna apa pun kan

Reply
avatar
wahida
admin
30 April 2015 at 15:41 ×

kalau bilik anak aku ada gelongsor mcm tu mmg tak tidur la anak2 aku jwbnya...
duk mengulang gelongsor tu je...hahaha...

Reply
avatar
hainom OKje
admin
30 April 2015 at 16:35 ×

Cantiknya bilik dia DR ......bilalah nak dapat bilik anak lawo cenggini.

Reply
avatar
Tihara
admin
30 April 2015 at 18:10 ×

jadi terapi minda tengok gambar interior gini :)

Reply
avatar
anajingga
admin
30 April 2015 at 19:29 ×

DR masa anak2 kak ana kecil2 dulu semua nak kaler pink, dari dinding sampailah langsir, kini dah anak dara masing2, ikut citarasa sendiri dah, merah lah, hitam lah, belang lah, tak kisah janji didik anak2 kemas dan jaga bilik sendiri kan:)

Reply
avatar
Cikna
admin
30 April 2015 at 20:43 ×

Kalau Cikna lebih suka yang no.5&no.10, lebih praktikal kot.....☺

Reply
avatar
1 May 2015 at 00:11 ×

kalo mcm ni bukan budak je yang suka.. mak budaaaaak n acik budak pun suka hahaha..

Reply
avatar
paridah
admin
1 May 2015 at 10:26 ×

KEMAS N CANTIK HIASANNYA..TAPI BILIK ANAK KECIL XPERLU BNYK SGT BENDA YG DILETAK DI DLMNYA. ..AGAR SNG NK KEMAS.

Reply
avatar
Aisy Nasiha
admin
1 May 2015 at 13:44 ×

Ada antara gambar ni yang saya pernah jumpa masa nk fikir idea hias rumah dn bilik anak. Last2 tak ikut pun.. ahha.. pertama sebab kos..rasa macam tak berbaloi habis banyak sb budak2 bukan nak tidur di bilik sendiri pun lagi. Kedua tak sampai seminggu penuh hasil kreativiti depa kat dinding. Haha.. nampaknya tungu dah sekolah la kot kita hiasan bilik lawa2 ...sementara ni redha jelah..

Reply
avatar
mas saari
admin
1 May 2015 at 16:53 ×

cantiknya!! tapi kena anak2 yg rajin mengemas, kalau malas bilik cantik pun akak jadi buruk.. 😀

Reply
avatar
Cik Ash
admin
2 May 2015 at 23:06 ×

Comelnya bilik2 tu

Reply
avatar
Wan Nooraini
admin
22 August 2015 at 00:39 ×

Memang cantik tp kn sesuaikan bilangan isi bilik, keluasan bilik, kedudukan kipas,suis plat, dan ruangan solat

Reply
avatar
Wan Nooraini
admin
22 August 2015 at 00:41 × This comment has been removed by the author.
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment