Breaking

Friday, 3 April 2015

BILA MAKCIK PANGGIL ABANG......

Assalamualaikum...

Ramai yang berkunjung ke blog saya pagi2 macam ni
adalah isteri orang.Lingkungan umur 28 ke atas..
Anak sekurang2 nya ada 1 paling ramai 5..
tapi semua masih cun...
kau memang cantik menarik tertarik..(apa makcik merepek ni?)

Selalunya kalau awak la sebagai perempuan,
nak panggil lelaki lain dengan panggilan apa..
orang tu awak tak kenal..tapi ada sebab tertentu awak kena bercakap
dengan dia ,apa awak nak panggil dia?



A) Hoi?
B) hey?
C) tak panggil apa..cakap terus je..

dan kebanyakan dari kita memilih C...heheh

kalau awak si gadis manis yang masih bujang
mungkin nampak ok kalau panggil orang tu 'abang'..kan?
pernah nampak golongan layak dipanggil
makcik2 tapi panggil lelaki lain yang lebih muda dengan panggilan "Abang"?
hahhaha..
panggil la adik ke,atau sebut namanya..
ni tidak...abang di panggilnya..
makcik dok rasa umur makcik masih 20 ke???



tak pernah jumpa..?
awak cer pi kat IG artis2 lelaki yang jadi hero drama tu..
Zul Aripin je, Sharnaz si hero Tamil ke..
pelakon nama Bahrain apa benda entah..ha..yang tu!
awak boleh jumpa makcik2 yang macam ni kat IG diaorang..
selamba je panggil hero2 tu abang.
Orang pompuan gitu la..
nampak lelaki ganteng sikit terus lupa umur..


heheheheh

sekian..




15 comments:

  1. makcik2 rasa muda lagi kot
    macam makcik TAB ni miahahah..

    ReplyDelete
  2. TERBIASA DGN PANGGILAN UTK ANAK LELAKI DI RUMAH KOT...SAJA MEMANJAKAN MRK SPT ANAK2NYA..

    ReplyDelete
  3. hahahaha...

    Sally panggil dorang "oppa" je kak!

    LOL...! Salam Jumaat!

    ReplyDelete
  4. ehehe..mkck merepek juga ni..

    pggl encik aje =)

    ReplyDelete
  5. Tapi ada org yg suka panggil abang bukan maksudnya lebih tua tapi maksudkan anak lelaki atau adik lelaki.. cuma bila didengar macam janggal..

    Macam makcik kakak panggil abang kakak tu abang.

    ReplyDelete
  6. haaa ada meh makcik gini?? haha fake acc tu kottt...lol :p

    ReplyDelete
  7. selalu je dgr makcik2 pggl abang terutama makcik2 yg meniaga..kekeke

    ReplyDelete
  8. Amar Bahrin ye. Saya panggil encik aje. Makcik-makcik terkenang zaman muda-mudi heheh

    ReplyDelete
  9. saje je kot panggil abang..confused pulak ye nak panggil ape

    ReplyDelete
  10. Salam, hahaha..yg dh berumur pun nak panggil2 abang jugak~ haha

    ReplyDelete
  11. Hehehehhe..kan?selalu terjadi..

    ReplyDelete
  12. Saya dari muda belia remaja lagi tak suka panggil lelaki yang tidak dikenali sebagai abang. Selalunya saya main taram je cakap apa nak. Biarlah nampak kurang ajar pun takpa.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox