Skip to main content

ANEH: GAMBAR LELAKI BERKEPALA NENAS TERSEBAR

Assalamualaikum....

Saya tengah selsema ni...
BIla selsema saya selalu makan nenas..
tak tau la kenapa tapi makan nenas buat selsema saya lega cepat..
hari ni nak pi beli nenas..


Harap2 tak jumpa nenas yang ni..


Cemana la dia tergamak buat rambut dia fesyen macam tu..
kelakar betul...

Hahahhaha...

Sekian...




Comments

  1. Sengaja nak cari publisiti tu Dee. Kalau bebetul mana ada org suka. Kalau cantik tak apa. Manusia akhir zaman macam-macam...

    ReplyDelete
  2. heh..heh..kreatif n rajin sgt tu...

    ReplyDelete
  3. Haha....rambut NENAS...kretif la tu

    ReplyDelete
  4. nak tergelak pulak tengok kepala tu..hihi..memang kelakar..apapun memang kreatif idea gaya camtu..:)

    ReplyDelete
  5. Dalam dunia di mana bilangan pesakit mental semakin bertambah pelakuan aneh tak dianggap pelik lagi. Jika suatu hari nanti satu bandar kecil di Malaysia dipenuhi oleh manusia yang semuanya tak berpakaian juga mungkin tak lagi dianggap aneh kerana kita hidup di dunia yang semakin gila..

    ReplyDelete
  6. Salam, hahaha nenas! teringat pulak rumah spongebob...

    ReplyDelete
  7. uishh...memng cari kelainan betul kan..

    ReplyDelete
  8. hihhii...kreatif la diaorg nie..

    ReplyDelete
  9. akak dah lama tak makan nenas
    tapi bila tengok kepala dia ni
    hawau betui haha

    ReplyDelete
  10. lepas ni mesti banyak lagi kan design kat atas kepala diaorang ni..kreatif plus pelik

    ReplyDelete
  11. hahhah cer wat buah durian hahhaha

    ReplyDelete
  12. kreatif melampau nak cari perhatian la ni..

    semoga cepat sembuh la ye..

    ReplyDelete
  13. hahahhahahhaha adoiii tak tahan gelak ni diana hahahhahaha

    ReplyDelete
  14. Kalau nenas yang itu, tak teringinlah nak makan. Biar terus selsema pun takpa. Macam-macam fesyen pelik kadang-kadang sampai rasa macam betul ke ni fesyen :)

    ReplyDelete
  15. ce tengok ada spongebob dak dalam tu.. ingat hensem agaknya ahahaha.. tapi akuila.. rare =D

    ReplyDelete
  16. Fesyen pelik gilos.. Hehehehhehe..

    ReplyDelete
  17. Nampak....kalau tak kerana rambut nenas dia tu tak masuk blog Marchiq Diva Diana Rashit ekekek

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …