Thursday, 5 March 2015

ZAKAR BESAR PUNCA ISTERI MINTA CERAI

Assalamualaikum...

Rasa macam nak ketawa berdekah-dekah je bila baca satu cerita dari luar negara ni.
Tapi tahan2 je ,takut jiran2 kata saya gila pulak..
Gelenyar betul..baca cerita pasal penis je terus nak gelak ye..
Eh!!tapi ni serius lucu amat nih..(tetiba jadi mbak2)





Seorang wanita membuat keputusan untuk bercerai atas alasan zakar suaminya besar.
Aisyah Dannupawa berkahwin dengan Ali Maizinari hanya seminggu
dan kemudian dia nekad meminta cerai .
Suri rumah yang beasal dari Zamfara,Nigeria ini menceritakan
dia berkahwin dengan Ali selepas kegagalan perkahwinan nya yang pertama.
Tapi perkahwinan kedua nya juga nampak nya tidak baik


kata Aisyah,setiap kali melakukan hubungan seks dia tidak berasa selesa
dan ianya menjadi pengalaman yang buruk untuk dihadapi.
'Daripada menikmati seks, ia bertukar menjadi sesuatu yang
lain, kerana zakarnya terlalu besar.'kata  Aisyah lagi.

Ibunya ada memberinya beberapa ubat-ubatan untuk membantu mengatasi
kesakitan tetapi nampaknya ianya masih sama dan berakhir dengan kesakitan


kata Aisyah lagi: 'Dua hari selepas itu apabila dia datang untuk melawat saya,
kami mengadakan hubungan seks sekali lagi, tetapi isnya tetap sama dan tidak menyeronok kan.
Ketika itu saya tahu bahawa saya tidak boleh meneruskan
perkahwinan kerana saiz zakarnya.'

Ali  memberitahu mahkamah beliau hanya akan menceraikan
isterinya jika mahar perkahwinan dikembalikan..

#pesanan untuk lelaki
orang perempuan tak suka besar2 nih..jadi tak payah la nak
jual ubat besar panjang tu.

sekian..

13 comments:

  1. WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA !!!

    ReplyDelete
  2. pernah jadi viral dulu report polis yang di buat seorang isteri yg katanya hat laki dia tu besaq punca dia nak minta cerai jugak... hik hik hik.. tak mau komen sebab tak tau nak komen ke nak gelak

    ReplyDelete
  3. Hehehehehehe.. Bukan lagi sedap ke yg besar ni..opppss!! Hehehehehe..

    ReplyDelete
  4. Hahahaaa.. macam-macamlah sekarang ni..

    ReplyDelete
  5. Ia seperti memiliki payu dara besar, banyak menyusah dari menyenangkan. Sebenarnya saiz tak membawa banyak erti dalam kehidupan berumah tangga, apa guna besar segala tapi hasilnya tak besar?? Apa guna payu dara besar tapi rezeki kecil? Apa guna lelaki bersenjata besar tapi zuriatnya kecil? Apa guna bercakap besar jika iman kecil? Konklusi: kesian kat mereka yang dianugerahkan yg besar2...

    ReplyDelete
  6. Alamak! Hai, terkedu terus! Tak tahu apa nak komen sebab gelak pun dah BESAR makanya senang ceritanya, entahlah Diana tak reti nak komen apa!

    Besar salah, kecil salah! Yang sedang-sedang juga yang bertuah ^_^

    ReplyDelete
  7. Salam, hahahaha pun bolehhhh~

    ReplyDelete
  8. Opsss....seramnya....hihi
    Ada juga kes gini yek.... Luar biasa sangat ke? Haha.....bukan fleksibel ke? Hihi

    ReplyDelete
  9. Inginkan zakar yang besar & panjang tanpa membuat sebarang pembedahan yang berkos tinggi ?? Ambil vimax sekarang & tambah saiz zakar sebanyak 2 - 5 inci !! Dapatkannya sekarang dengan HARGA PROMOSI !! WhatsApp code "VPROMO" ke 01119328599 (Wan Asri) .. Penghantaran dibuat melalui PosLaju & barang akan disulitkan .. TQ

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();