Skip to main content

ZAKAR BESAR PUNCA ISTERI MINTA CERAI

Assalamualaikum...

Rasa macam nak ketawa berdekah-dekah je bila baca satu cerita dari luar negara ni.
Tapi tahan2 je ,takut jiran2 kata saya gila pulak..
Gelenyar betul..baca cerita pasal penis je terus nak gelak ye..
Eh!!tapi ni serius lucu amat nih..(tetiba jadi mbak2)





Seorang wanita membuat keputusan untuk bercerai atas alasan zakar suaminya besar.
Aisyah Dannupawa berkahwin dengan Ali Maizinari hanya seminggu
dan kemudian dia nekad meminta cerai .
Suri rumah yang beasal dari Zamfara,Nigeria ini menceritakan
dia berkahwin dengan Ali selepas kegagalan perkahwinan nya yang pertama.
Tapi perkahwinan kedua nya juga nampak nya tidak baik


kata Aisyah,setiap kali melakukan hubungan seks dia tidak berasa selesa
dan ianya menjadi pengalaman yang buruk untuk dihadapi.
'Daripada menikmati seks, ia bertukar menjadi sesuatu yang
lain, kerana zakarnya terlalu besar.'kata  Aisyah lagi.

Ibunya ada memberinya beberapa ubat-ubatan untuk membantu mengatasi
kesakitan tetapi nampaknya ianya masih sama dan berakhir dengan kesakitan


kata Aisyah lagi: 'Dua hari selepas itu apabila dia datang untuk melawat saya,
kami mengadakan hubungan seks sekali lagi, tetapi isnya tetap sama dan tidak menyeronok kan.
Ketika itu saya tahu bahawa saya tidak boleh meneruskan
perkahwinan kerana saiz zakarnya.'

Ali  memberitahu mahkamah beliau hanya akan menceraikan
isterinya jika mahar perkahwinan dikembalikan..

#pesanan untuk lelaki
orang perempuan tak suka besar2 nih..jadi tak payah la nak
jual ubat besar panjang tu.

sekian..

Comments

  1. WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKA !!!

    ReplyDelete
  2. pernah jadi viral dulu report polis yang di buat seorang isteri yg katanya hat laki dia tu besaq punca dia nak minta cerai jugak... hik hik hik.. tak mau komen sebab tak tau nak komen ke nak gelak

    ReplyDelete
  3. Hehehehehehe.. Bukan lagi sedap ke yg besar ni..opppss!! Hehehehehe..

    ReplyDelete
  4. Hahahaaa.. macam-macamlah sekarang ni..

    ReplyDelete
  5. Ia seperti memiliki payu dara besar, banyak menyusah dari menyenangkan. Sebenarnya saiz tak membawa banyak erti dalam kehidupan berumah tangga, apa guna besar segala tapi hasilnya tak besar?? Apa guna payu dara besar tapi rezeki kecil? Apa guna lelaki bersenjata besar tapi zuriatnya kecil? Apa guna bercakap besar jika iman kecil? Konklusi: kesian kat mereka yang dianugerahkan yg besar2...

    ReplyDelete
  6. Alamak! Hai, terkedu terus! Tak tahu apa nak komen sebab gelak pun dah BESAR makanya senang ceritanya, entahlah Diana tak reti nak komen apa!

    Besar salah, kecil salah! Yang sedang-sedang juga yang bertuah ^_^

    ReplyDelete
  7. Salam, hahahaha pun bolehhhh~

    ReplyDelete
  8. Opsss....seramnya....hihi
    Ada juga kes gini yek.... Luar biasa sangat ke? Haha.....bukan fleksibel ke? Hihi

    ReplyDelete
  9. Inginkan zakar yang besar & panjang tanpa membuat sebarang pembedahan yang berkos tinggi ?? Ambil vimax sekarang & tambah saiz zakar sebanyak 2 - 5 inci !! Dapatkannya sekarang dengan HARGA PROMOSI !! WhatsApp code "VPROMO" ke 01119328599 (Wan Asri) .. Penghantaran dibuat melalui PosLaju & barang akan disulitkan .. TQ

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …