Monday, 23 March 2015

WANITA CANTIK INI CARI LELAKI DI FACEBOOK YANG BOLEH BUAT DIRINYA HAMIL

Assalamualaikum...

Macam2 jenis orang kita boleh jumpa kat faebook..
yang selama ni kita tak pernah bayangkan pun kita boleh jumpa..



Macam satu kes ni..
seorang wanita yang dah bosan
dengan hubungan cinta yang dianggap tidak ada kesudahan
telah memuat naik status mencari mana-mana lelaki yang
boleh membuat dirinya hamil.

Adelina Albu ,25 , mengakui dia tidak ingin lagi
menjalinkan hubungan dengan mana2 lelaki kerana merasakan
kaum lelaki tidak matang dan bersikap kebudak-budakan.
Dia juga menganggap lelaki hanya memilkirkan masalah mereka sendiri.


Dengan membayar sejumlah harga ,Adelina
berharap akan bertemu lelaki yang boleh memberinya zuriat
dan sehingga sekarang dia masih belum menemui
lelaki yang dirasakan sesuai..

Jika ada lelaki yang berminat dengan tawaran nya
harus melakukan ujian kesuburan terkebih dahulu..
dan jika dia hamil dia ingin semua hak penjagaan anak nya
atas namanya sendiri..


macam ni punya orang pun ada..kan??
Buat nya dapat benih penyamun naya je..

sekian..




8 comments:

  1. Kekadang terdesak menjadi punca gak.... masa remaja dulu pernah gak terfikir benda cenggini... tapi tak pernah buat laa.. haha

    ReplyDelete
  2. mybe kebanyakkan laki yg die jumpe semuanya hnya bermint dgn wajah dan tubuh die je...blum jumpe laki yg betul2 ikhlas dgn die

    ReplyDelete
  3. betul2 mcm ni punya org pon ade ke ;p

    ReplyDelete
  4. Macam macam hal dah sekarang ni.

    ReplyDelete
  5. makin akhir zaman ... mcm2 kes

    ReplyDelete
  6. tak takut HIV langsung..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();