Tuesday, 10 March 2015

TERINGIN NAK PAKAI DRESS NI TAPI APAKAN DAYA..

Assalamualaikum...

Pernah dengar tak orang kata,
perempuan kalau cantik pakai apa pun tetap cantik..
Dia pakai baju butang senget pun dia cantik..
Orang akan kata,"berani betul cara dia berfesyen.."
padahal dia lewat bangun pagi tadi tu yang
sampai butangkan baju pun tinggi sebelah...

Ni ada satu cerita tentang orang cantik pakai apa pun cantik..
Rasa macam nak gelak berguling2 je bila saya baca cerita yang satu ni..



Bulan lepas ada nampak satu gambar   Irina Shayk yang menggayakan
satu dress yang seksi sangat..Dah gaya separuh bogel..
tapi siapa2 yang tengok pun akan kata cantik..
dah memang yang pakai nya pun cantik..kan??
dress tu terdedah belakang dan depan..


Orang yang ada potongan badan yang cantik je yang
yakin diri pakai dress ni..
yang bulat2 bam bam tomei2 tu tak payah la berangan ..
hahahhaha...

Macam ahkak sorang ni..
nak jugak pakai dress tu...
sudah nya dia sendiri tak tahan tengok diri dia macam tu..
nak gelak pun tak sanggup..
nak nangis pun tak keluar air mata...

 kalau si Irrina yang pakai
bahagian ehem2 pun tak la nampak ..
tapi dapat kat ahkak ni..
habis semua terkeluar terdedah..
hahahah..

jadi ..terbukti lah..
wanita cantik pakai apa pun cantik..
apa yang wanita cantik pakai tak semuanya sesuai
untuk wanita yang tidak cantik..
Ahkak tak sedar diri tu mungkin dari China kot..
Kalau orang malaysia ni masih waras lagi kot...kot la..hehehe

sekian...

10 comments:

  1. nak termuntah plak tgk..haha.. aduh..

    ReplyDelete
  2. Harus berikan markah untuk keberanian kepada kakak itu... huhu

    ReplyDelete
  3. sebenarnya apa pun jenis pakaian bergantung dengan kesesuaian seseorang, kalau dah tak sesuai tu, pakai apa memang takkan nampak sesuai... hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. kalau cantik pun tak payah la pakai dress camni.. seram pulak tengok hahahaha

    ReplyDelete
  5. pakai ikut kesesuaian badan sendiri jangan ikut orang

    ReplyDelete
  6. wanita semuanya cantik..berpakaian molek2 tmbh cntik...

    ReplyDelete
  7. Adoiyai... Mcm² fesyen pelik..kelakar pula tgk. Hehehehe..

    ReplyDelete
  8. bagi org kafir , kecantikan itu perlu dipertontonkan ... ermmm

    ReplyDelete
  9. Harus pakai camni! Tapi HANYA DI HADAPAN SUAMI!!!!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();