Tuesday, 17 March 2015

TENGOK GAMBAR AISKRIM PUN NAK KECIL HATI..

Assalamualaikum...

kalau saya letak gambar ni ada tak yang kecik hati??


Alahai..bukan ada nama siapa2 pun...
nak kecik hati dah kenapa..
Normal la tu ada jerawat..kan??

Setakat ada jerawat pun nak sedih..
mengada2 sangt aih..
Manusia ni memang macam tu la..
suka sangt kecik hati tentang benda2 kecik je..
padahal boleh kata semua orang keliling kita ni ada jerawat.
pun nak kecik hati..

Kadang2 tu kita cuma cakap..
"saya tak suka makan nasik kandar kat situ....
sebab saya geli lagi2 yang masak tu tak tahu status nya apa..
islam ke tidak..lepas tu restoran nya kotor.."

itu pun nak kecik hati hanya disebab kan dia suka nasik kandar...
menyampah tau...!!



nak cerita ni..
tadi tengok kat Ig Neelofa muat naik gambar aiskrim tu..
ramai la yang kecik hati..
konon2 nya neelofa mengata perempuan yang banyak jerawat..
Yang terasa tu pulak boleh kata memang semua ada jerawat la..
siap ada yang hilang minat kat neelofa..
hilang hormat bagai..eheheheh..
Alah..makcik yang banyak jerawat ni pun tak
de pulak nak kecik2 hati..
apa susah..
camera 360 kan ada..ehehehhehe


sekian...

12 comments:

  1. Larh ! Tu pun nak kecik hati ke ? Hahahahaha.

    ReplyDelete
  2. manusia la ni mudha kecik ati... gamaknya banyak makan cili... hihi

    ReplyDelete
  3. biasa jer even ada jerawat jugak hahahaha.. jerawat tanda keremajaan katanya hehehehe

    ReplyDelete
  4. Pasal tu ja nak kecik hati. Nak tunjuk diaorang pandai tafsir gambar la tu. Normal la muka ada jerawat, pemanis tu heheheh

    ReplyDelete
  5. Aduhai.. Mcm tu pun sentap eh?

    ReplyDelete
  6. Saya selalu kecik hati tengok orang hisap rokok... macam tak paham bahasa, fatwa mengenai rokok haram di sisi Islam dah keluar 20 tahun, tapi masih ramai tak peduli...

    ReplyDelete
  7. alahai. hehe.
    macam la neelofa tu tak pernah berjerawat pulak.. normal lah tu kan.. nk sentap2 plak. ce positif sikit. hikhik

    ReplyDelete
  8. Lah psl tu pun nak sentap kan, kita pun da jerawat juga.normal la tu hihi

    ReplyDelete
  9. Salam, hahaha biasalah rakyat2 marhaen ni suka betul cari pasal dgn retis or org yg ade nama...cuba klw kawan dia yg up pic dgn caption mcm tu..mesti berdekah dia gelak dan anggap benda tu kelakar even terkena btg hidung dia..hahah

    ReplyDelete
  10. Hahaha, memang kelakar. Macam tak relevan pulak nak kecil hati benda remeh macam ni. Saya ni baru 'kebah' muka dari dua biji jerawat. Alah, tutup jelah dengan concealer habis cerita. Mula tu mengeluh juga lepas tu dok terfikir, 'Eh, muda belia lagi aku ni, jerawat pun masih sudi nak singgah!'

    Dah tua-tua ni suka pulak ada jerawat sebiji kat muka. Muda lagilah tu, hormon pun muda belia jerk!

    ReplyDelete
  11. hehe...ada nampak ni kat IG
    cehwah, nak promote dah ada IG juga tu

    ReplyDelete
  12. Nama pun manusia makcik.....rambut jer hitam hati lain lain....Hihi ...betul tu, sekarang senang jer banyak teknologi

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();