Skip to main content

TASHA SHILA BERBAIK SEMULA DENGAN BEKAS KEKASIH

Assalamualaikum....



Eh!!ye ke ni??
bagus la dah baik semula..
katanya putus dulu sebab perbezaan agama apa semua tu la..
Mungkin sekarang dah capai kata putus.kan??

"kau nak aku ,kau kena masuk islam.."

gitu la kot...tapi yang berita diaorang dah baik semula tu tak pasti pun lagi
betul ke tidak..hahahah...
tadi saya baca benda ni keluar dari mulut rakan baik Tasha Shila sendiri iaitu Kaka Azraff.



Sebelum ni ada pihak yang kata
Kaka Azraff punca Tasha Shila dan Han berpisah.
Sampai Kaka di pulau rakan2 lain sebab jadi punca segalanya.

"Terus terang saya memang terkejut apabila mendapat tahu perkara itu. Saya sendiri tidak tahu bagaimana nama saya boleh terkait dalam perkara ini. Adalah lebih baik jika anda semua bertanyakan hal ini pada Tasha dan Han. Bagaimanapun saya dapat tahu mereka sudah berbaik semula," -kaka-

Erm..pelik .dulu kata sebab berbeza agama..
Entah la..belit2 cerita diaorang ni..
yang makcik pun,,,,,sibuk nak ambik tau..
nanti orang komplain marah pulak..heheheheh




Tapi walaupun berbeza agama..
saya pun suka kalau tasha Shila kawen dengan Han ni..
Sebab dia pandai lawan2 kot..
heheheh


sekian..

Comments

  1. alahai...banyaknya tatoo dia tu..

    ReplyDelete
  2. kawen segera utk elakkan fitnah...

    wah..tetiba komen aku mcm ustazah...hahaha...

    ReplyDelete
  3. huhu..kalo ada jodoh x kemana kan,..\

    ReplyDelete
  4. kaka azraff ni sekali pandang nampak cam ella. dgn gaya manja2 dia..

    ReplyDelete
  5. Uish... Lawa juga boypren tasha ni ye?

    ReplyDelete
  6. artis sekarang..
    jnj jgn bkn tasha tu p ikot agama han tu sudahhh
    doakan la yang terbaik

    ReplyDelete
  7. Apa2 je la. Bila dh lm sgt bersama mula la ada je yg x kena. Tp semua tu jodoh. Kalau tak berjodoh tu nk kata mcm mana lg...

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …