Wednesday, 25 March 2015

TASHA SHILA BERBAIK SEMULA DENGAN BEKAS KEKASIH

Assalamualaikum....



Eh!!ye ke ni??
bagus la dah baik semula..
katanya putus dulu sebab perbezaan agama apa semua tu la..
Mungkin sekarang dah capai kata putus.kan??

"kau nak aku ,kau kena masuk islam.."

gitu la kot...tapi yang berita diaorang dah baik semula tu tak pasti pun lagi
betul ke tidak..hahahah...
tadi saya baca benda ni keluar dari mulut rakan baik Tasha Shila sendiri iaitu Kaka Azraff.



Sebelum ni ada pihak yang kata
Kaka Azraff punca Tasha Shila dan Han berpisah.
Sampai Kaka di pulau rakan2 lain sebab jadi punca segalanya.

"Terus terang saya memang terkejut apabila mendapat tahu perkara itu. Saya sendiri tidak tahu bagaimana nama saya boleh terkait dalam perkara ini. Adalah lebih baik jika anda semua bertanyakan hal ini pada Tasha dan Han. Bagaimanapun saya dapat tahu mereka sudah berbaik semula," -kaka-

Erm..pelik .dulu kata sebab berbeza agama..
Entah la..belit2 cerita diaorang ni..
yang makcik pun,,,,,sibuk nak ambik tau..
nanti orang komplain marah pulak..heheheheh




Tapi walaupun berbeza agama..
saya pun suka kalau tasha Shila kawen dengan Han ni..
Sebab dia pandai lawan2 kot..
heheheh


sekian..

11 comments:

  1. kawen segera utk elakkan fitnah...

    wah..tetiba komen aku mcm ustazah...hahaha...

    ReplyDelete
  2. huhu..kalo ada jodoh x kemana kan,..\

    ReplyDelete
  3. kaka azraff ni sekali pandang nampak cam ella. dgn gaya manja2 dia..

    ReplyDelete
  4. Uish... Lawa juga boypren tasha ni ye?

    ReplyDelete
  5. artis sekarang..
    jnj jgn bkn tasha tu p ikot agama han tu sudahhh
    doakan la yang terbaik

    ReplyDelete
  6. Apa2 je la. Bila dh lm sgt bersama mula la ada je yg x kena. Tp semua tu jodoh. Kalau tak berjodoh tu nk kata mcm mana lg...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();