Skip to main content

TASHA SHILA BERBAIK SEMULA DENGAN BEKAS KEKASIH

Assalamualaikum....



Eh!!ye ke ni??
bagus la dah baik semula..
katanya putus dulu sebab perbezaan agama apa semua tu la..
Mungkin sekarang dah capai kata putus.kan??

"kau nak aku ,kau kena masuk islam.."

gitu la kot...tapi yang berita diaorang dah baik semula tu tak pasti pun lagi
betul ke tidak..hahahah...
tadi saya baca benda ni keluar dari mulut rakan baik Tasha Shila sendiri iaitu Kaka Azraff.



Sebelum ni ada pihak yang kata
Kaka Azraff punca Tasha Shila dan Han berpisah.
Sampai Kaka di pulau rakan2 lain sebab jadi punca segalanya.

"Terus terang saya memang terkejut apabila mendapat tahu perkara itu. Saya sendiri tidak tahu bagaimana nama saya boleh terkait dalam perkara ini. Adalah lebih baik jika anda semua bertanyakan hal ini pada Tasha dan Han. Bagaimanapun saya dapat tahu mereka sudah berbaik semula," -kaka-

Erm..pelik .dulu kata sebab berbeza agama..
Entah la..belit2 cerita diaorang ni..
yang makcik pun,,,,,sibuk nak ambik tau..
nanti orang komplain marah pulak..heheheheh




Tapi walaupun berbeza agama..
saya pun suka kalau tasha Shila kawen dengan Han ni..
Sebab dia pandai lawan2 kot..
heheheh


sekian..

Comments

  1. kawen segera utk elakkan fitnah...

    wah..tetiba komen aku mcm ustazah...hahaha...

    ReplyDelete
  2. huhu..kalo ada jodoh x kemana kan,..\

    ReplyDelete
  3. kaka azraff ni sekali pandang nampak cam ella. dgn gaya manja2 dia..

    ReplyDelete
  4. Uish... Lawa juga boypren tasha ni ye?

    ReplyDelete
  5. artis sekarang..
    jnj jgn bkn tasha tu p ikot agama han tu sudahhh
    doakan la yang terbaik

    ReplyDelete
  6. Apa2 je la. Bila dh lm sgt bersama mula la ada je yg x kena. Tp semua tu jodoh. Kalau tak berjodoh tu nk kata mcm mana lg...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …