Tuesday, 3 March 2015

TAK BOLEH KE KAU MAKAN AISKRIM NEGRO TU DIAM-DIAM?

Assalamualaikum...



Tajuk bukan nak melucah..
tapi ni nak cerita tentang anak muda zaman sekarang..
Kalau bab melucah memang la tak malu.
Seronoknya melucah sama naik je dengan orang jantan.
Tak tahu la benda memang biasa buat atau saja ikut2 orang
yang pastinya sangat la nampak tak sopan
walaupun kau pakai tudung sampai cecah buku lali.



nak disekat anak2 kita ni dari buka internet,
kang jadi buta IT pulak..
Cukup la mak ayah je yang hanya tau buka facebook semata-mata.
Tak kan anak pun nak buta IT..
jadi kita pun bagi la dia guna Internet..
last2 ini yang dia buat..



Macam dah biasa ye tengok aiskrim negro.
buat pulak muka macam nak mendapat sangat.
tak segan silu tayang muka..
Tak de mak bapak ke.,saudara mara tak de??
tak segan ye gambar kau terpampang sana sini dengan gaya
dan caption yang mak ayah kau boleh kena darah tinggi??

Ni la sebab nya kenapa orang kata zaman sekarang anak2 kena kawen cepat..
Sebenarnya zaman dulu2 tak pe kawen lambat pun..
Tapi dah akhir zaman macam ni jalan terbaik nya kawen je la..
Nak sangat aiskrim ..kan??
dah kawen nanti jangan malas nak layan laki pulak.


sekian..




17 comments:

  1. nauzubillah.. haihh tak faham bebudak skrg ni..

    ReplyDelete
  2. alahaiiii malu ye...nak gurau kena gaya takpe...ni mcm Allah tak tau nak cakap la diana...rasa mcm maluuu yeeee

    ReplyDelete
  3. ada tu sy tgk mcm sengaja je. msk fan page yg ramai lelaki. pastu upload gambar yg sekali tgk pun kita mmg da fhm... pastu ayat bajet2 bangga sbb dpt banyak like n komen...eee rs nk carut kan je kt bdk pompuan tuuu

    ReplyDelete
  4. adoii..apa nak jadi ngn budak skarang ni..huhu

    ReplyDelete
  5. sangat mendukacitakan lah DR sesetengah anak2 muda sekarang ni, malu langsung tiada dalam kamus hidup mereka.

    ReplyDelete
  6. adoii..bertudung litup lagi..heran kan..mana pergi perasaan malu org melayu skrg ni..kita pn ada anak dara...riso zmn yg sgt mencabar utk dorg..semoga Allah lindungi anak² kita dari fitnah dajjal.. T_T

    ReplyDelete
  7. ngeri bebudak zaman la ni mmg tak reti malu..

    ReplyDelete
  8. ada tengok gambar ni 2 3 hari lepas kot.. kita dah kawen pun malu nak bergurau benda2 camni...

    ReplyDelete
  9. ya Allah, mintak dijauhkan..
    sedih2

    ReplyDelete
  10. itu lah pasal kak..lgsg xde rasa malu..aduhai..2 2 bertudung....ape la budak2 zmn skrg ni.....miang sesgt da

    ReplyDelete
  11. semoga diri sendiri dan orang sekeliling tak sampai tahap macam ni..adoi la

    ReplyDelete
  12. Eh, kita dulukan walaupun dah akil baligh tak pernah cakap benda bukan-bukan. Nak dengar orang cerita pasal kahwin pun takut dilabelkan perempuan gatal. Budak sekarang memang dah terlebih makan keladi lah, sebab itu gatal mengenyamnya lain macam.

    Macam dia biasa je tengok aiskrim negro yerk. Kang dah kahwin dapat aiskrim besar, nak bercerai pulak. Hahaha!

    ReplyDelete
  13. Salam, hah...ni pun sy tgk dpd ofiz mate sy, rasa mcm panas je hati tgk pic tu...entahlah, malu segan aib semua ada..sedih pun ada..hmmm :(

    ReplyDelete
  14. yang saya tak paham otak orang melayu yang jual aiskrem kote tu buat apa? ,macam nak ajar budak-budak sekarang ni hisap kote.BANGANG.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();