Skip to main content

SERONOKNYA BERCINTA DENGAN SUAMI ORANG

Assalamualaikum...



Ramai wanita yang bercinta dengan suami orang.
Dah katanya wanita lebih ramai dari lelaki..
Jadi nak tak nak ada lah yang kena berkongsi kasih..
macam kita masa sekolah rendah zaman dulu2 la..
komputer ada 5,
murid ada 20,kena la kongsi2...kan??kalau tak,
memang tak merasa la...
eh!!ke situ pulak..hahahah...



Tapi kan..tak baik la bercinta dengan suami orang..
kahwin dengan suami orang tak salah,tak berdosa..
tapi bermain cinta dengan suami orang tu yang salah...
walaupun salah tapi yang pernah alaminya mesti rasa seronok..
sampai kan pernah ada kawan saya kata,
bercinta dengan suami orang lebih menyeronok kan dari bercinta dengan lelaki bujang...
selepas di selidik ini lah antara sebab kena bercinta
dengan suami orang sangat best ..





1-Perhatian.
Awak tak kan tahu hobi si dia sebab yang awak nampak dia cuma tertarik dengan awak,Dia hanya tumpu pada awak seorang,.Dia beri perhatian sepenuhnya pada awak sampai kadang2 awak tak sedar yang dia suami orang.macam mana dia mampu buat macam tu??

2-kewangan
Dia tak kedekut..makan malam,makan tengahari,sarapan semuanya dia yang bayar.lagi2 kalau satu tempat kerja.semua jadi mudah.Kadang2 ada kejutan jugak untuk awak..Boleh kata awak minta apa saja dia akan usahakan.samapi awak lupa dia ada anak dan isteri yang juga patut dia tanggung??



3-pandai memujuk
Sama ada awak salah atau dia yang salah,dia tak kan ragu2 untuk melutut dan meminta maaf pada awak...awak akan lebih kerap merajuk dan dan dia tak jemu2 memujuk.

4-Mulut manis
Gaya cakap nya memang sopan,..lemah lembut dan sangat suka memuji.ayat biasa dia.."manja nya dia..." atau pun.."cantik je dia.." yang dia ucap kan pada awak memang buat awak senyum meleret..

5-sedia berkhidmat
Awak boleh minta saja apa2 pertolongan dari dia..Sedaya upaya dia akan bantu.dan kemudian awak akan terus bergantung padanya sehinggakan awak rasa tak mampu untuk kehilangan nya..



6-dia sempurna kerana kita
Dia akan cerita betapa merana nya dia sebelum jumpa kita.hidupnya tak bahagia,tak gembira dan tertekan.segalanya indah bila jumpa kita.dah kita pun terkesan dengan cerita dongeng nya.cerita nya membuatkan kita rasa ,kita sangat hebat kerana berjaya buat dia bahagia.

Siapa pernah bercinta dengan suami orang??meh la kongsi cerita...cerita best atau tak best..nanti saya boleh kongsikan kat blog ni..Identiti dirahsiakan..




sekian



Comments

  1. lalalalalaaa.... seram sejuk la plak baca... ramai jugak pompuan yg suka bercinta dengan suami org... huhuh

    ReplyDelete
  2. boleh pengsan baca ni.. jangan menggatal dengan laki org ek, laki sendiri kan hado..

    ReplyDelete
  3. p/s

    yap gmbr tu kat pantai chenang + laluan slps sg petani

    ReplyDelete
  4. bercinta ngan suami orang sebab suami orangtu pun gatal gak yaerk... entahler apaker yang seronoknyer yerk...

    ReplyDelete
  5. tak pernah tapi setuju dengan apa yg diana kongsikan...so perhatikan suami anda baik2..ahaks..

    ReplyDelete
  6. ermm..hampir ada kes macam ni juga tapi cepat-cepat selesaikan supaya tak berpanjangan.

    alhamdulillah hubungan kami semakin baik.. ^_^

    ReplyDelete
  7. Hehehehe.. Bahaya ni..

    ReplyDelete
  8. Kalau jujur, jumpa isteri lelaki tu.
    Bincang baik2.
    Ajak ber poligami

    ReplyDelete
  9. Sebab tu lah pompuan skang suka ngan somi orang. Elak kan lah kalau boleh.

    ReplyDelete
  10. Sejujurnyer mmg x penah laaa... tapi ade je kot kes mcm nie...bercinta ngan suami orang..tak hiran la klu mulut nyer manis sgt...hihihi... :P

    ReplyDelete
  11. kak alin pun tgh merangka kisah suami orang ni...tp berbalam2 hati sama ada nak teruskan atau tidak tapi atleast kalau cerita mungkin jadi pedoman buat orang lain kan

    ReplyDelete
  12. bahaya lah kalau curang macam nie..

    ReplyDelete
  13. Sebab tu kena selidik latar belakang dulu...kalau banyak berahsia kemungkinan besar dia da kawen hihihi

    ReplyDelete
  14. yang dah kahwin buat cara dah kahwin kan..yang bujang jangan kacau rumahtangga orang :)

    ReplyDelete
  15. Pengalaman bercinta ngn laki org tu takde. Tapi kalau kes laki org suke kite tu ade la. Bagi tips sket nak elak benda ni dari berlanjutan.. Hehe

    ReplyDelete
  16. pepagi dh baca pasal ni ha...mmg hot topic ni...awl percintaan mmg indah...haaa...lpas tu sendiri mau ingt...dia plak kna tinggal..apapun yg pertama tu sll nya lebih indah...hihi =)

    ReplyDelete
  17. hurm...xtahu nk komen apa...kwn sendiri pon bercinta dgn laki org, tp pd asalnya mmg xtahu dia laki org...bila dh kenal beberapa bulan bru tahu tp dia masih nak cont hubungan tu tambah2 laki tu duk kejar dia ke mn je.last2 kwen..tp hidup merana..skrg tgh cari cara nak bercerai plak....hurmm

    ReplyDelete
  18. sy b'cinta dgn suami org tanpa sy sedar status sbnr yr dy..sy t'lalu cintakn dy..dy sgt mmahami sy..sgt baik n yg pling sy suka dy sllu mngmbil brat solt 5 wktu sy..tiap kali kluar,dy mlyan sy bgaikn puteri..sy ni jnis mudah detect org jjur dgn sy or x..hati sy kuat mngatakn dy suami org..tp sy abaikn prasaan tu krn tkut khikngn dy tp at the same time sy xtnang..dgn ptunjuk Allah SWT,sy dpt thu dy suami org n ayah kpd 3 org ank yg sgt comel..mse tu,hati sy hncur shncur2nya..tp sy lngsung xmrah dy apatah lg mmbnci dy..sy trus trang dgn dy yg sy dh thu sgalanya..dy mmujuk sy abis2san jgn tnggalkn dy..dy nk peristerikn sy..yer,mmng btul sy cintakn dy sgt2,tp sy xsnggup gmbira ats pnderitaan istri n ank2 dy...kiranya bt mse ni istri dy xdpt mnghidu lg hbungn kmi..sy xkisah sy trluka aslkn dy bhgia dgn ank istri dy..so,sy undur dri dari hdup dy wlaupn t'lalu sakit..lgpn,sy brumur 21 tahun n tgh bljr lg..msih byk bnda yg sy prlu tmpuh..sy jdkn ni pngalamn pahit yg akn mndrong sy utk brjya..i.allah..p/s:kpd sspe yg b'cinta dgn suami org,try ltakkn diri anda di tmpt isteri dy..pe prasaan anda lau suami anda mncintai prmpuan len n ada hbungn sulit dgn prmpuan len?tepuk dada tya selera

    ReplyDelete
  19. sy b'cinta dgn suami org tanpa sy sedar status sbnr yr dy..sy t'lalu cintakn dy..dy sgt mmahami sy..sgt baik n yg pling sy suka dy sllu mngmbil brat solt 5 wktu sy..tiap kali kluar,dy mlyan sy bgaikn puteri..sy ni jnis mudah detect org jjur dgn sy or x..hati sy kuat mngatakn dy suami org..tp sy abaikn prasaan tu krn tkut khikngn dy tp at the same time sy xtnang..dgn ptunjuk Allah SWT,sy dpt thu dy suami org n ayah kpd 3 org ank yg sgt comel..mse tu,hati sy hncur shncur2nya..tp sy lngsung xmrah dy apatah lg mmbnci dy..sy trus trang dgn dy yg sy dh thu sgalanya..dy mmujuk sy abis2san jgn tnggalkn dy..dy nk peristerikn sy..yer,mmng btul sy cintakn dy sgt2,tp sy xsnggup gmbira ats pnderitaan istri n ank2 dy...kiranya bt mse ni istri dy xdpt mnghidu lg hbungn kmi..sy xkisah sy trluka aslkn dy bhgia dgn ank istri dy..so,sy undur dri dari hdup dy wlaupn t'lalu sakit..lgpn,sy brumur 21 tahun n tgh bljr lg..msih byk bnda yg sy prlu tmpuh..sy jdkn ni pngalamn pahit yg akn mndrong sy utk brjya..i.allah..p/s:kpd sspe yg b'cinta dgn suami org,try ltakkn diri anda di tmpt isteri dy..pe prasaan anda lau suami anda mncintai prmpuan len n ada hbungn sulit dgn prmpuan len?tepuk dada tya selera

    ReplyDelete
  20. saya meencintai suami orang.... sya kenal dia tahun 2013,,, pada masa itu dia baru bertunang,,, walaupun sya tahu dia menaruh minat dekat sya,sya cuba untuk mengelak,, tapi pada july 2014,, sya berani terima pelawaan dia untuk keluar dan dari situ bermulanya kisah kami,,pada sept 2014,,dia berkahwin dengan tunang nya dan sekarang menjadi istri dia,,, tapi kami berhubung seperti biasa hinggalah sekarang,,,jujur sya takut menjadi orang kedua tapi sya sangat menyayangi dia,,,,tapi sekarang dia nak lepaskan sya sebab dia ckap dia dah penat,,,, hancur hati ini setelah setahun sya berpegang dengan janji dia untuk menjadi kan saya istri (saya pasrah untuk menjadi istri kedua ) tapi akhirnya dia hendak tinggal kan sya....

    semua orang memandang negative dengan perempuan yang bercinta dengan suami orang.....dulu saya pun sama,,sampai lah sya sendri yang mengalami nya,,,,

    .

    ReplyDelete
  21. Kudos pada yang sedar hakikat realiti bercinta dengan suami orang boleh menyebabkan sakit hati pada wanita lain,yakni,isteri....

    http://www.saudari.com/cinta/percintaan/perkara-akan-terjadi-jika-bercinta-dgn-suami-orang/

    sila la baca logik disebalik bercinta suami orang..

    sekian

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …