Thursday, 26 March 2015

SELAMAT HARI JADI MAISARA...

Assalamualaikum...



Genap lah umur nya 8 tahun...
dah macam-macam perangai budak ni..
dah pandai bad mood,
pandai buat2 sweet kalau nak apa2.
paling kerap kena ngayat dah tentu ayah dia..
anak ghenyih sikit ja terus angguk..hahahah...

SELAMAT HARI JADI MAISARA..
Terus lah menjadi lah anak yang baik..
kakak memang tak pernah menysahkan ibu dengan ayah..
selau jadi bahan gelak ayah dan ibu ..
selalu menceriakan suasana..
tiap kali sebelum tidur kami selalu berbual2 tentang kakak..
lepas tu kami gelak..hahahahah...
nak gelak depan2 kami tak boleh..
jadi gelak belakang2 je..
sorry kakak..♥♥♥♥♥

Kejutan yang kakak suruh ibu dan ayah buat tu...
InsyaAllah...nanti kami akan buat..
tunggu tau..
(Paksa2 pulak buat kejutan untuk dia.)

Hadiah dah bagi awal2..
sebab tak sabar punya pasal..
harap2 kakak jaga baik2 tau hadiah tu..
ibu dulu masa kecik2 tak pernah merasa benda2 gitu..
(hari gembira jangan nak buka citer sedih  la ibu oiii!!)

Selamat Hari Jadi...
Kakak tetap anak manja ayah dan ibu..
walaupun adik selalu potong line..

Sekian...




19 comments:

  1. Selamat hari ulang tahun kelahiran, Maisarah. Semoga terus menjadi anak yang baik buat ayah dan ibu serta kakak yang baik buat Mikhail... :)

    ReplyDelete
  2. selamat ulang tahun kelahiran yang ke-8 maisara
    semoga menjadi anak yang solehah pada kedua ibu bapa.
    disayangai orang sekeliling dan menjadi kebanggaan semua ye
    insyallah

    ReplyDelete
  3. Happy besday maisarah, moga menjadi anak Solehah kebanggaan Ibu dan ayah....

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday kakak Maisara...semoga menjadi anak yg solehah yg dpt membanggangkan ayah dan ibu

    ReplyDelete
  5. happy bzday maisara smga berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  6. happy birthday maisara...moga mmbsr sgb ank soleh n mngasehi ibubapa n keluarga..

    ReplyDelete
  7. kejutan paksa pun comel jugak.. he3.. happy birthday, dear maisara..!

    ReplyDelete
  8. selamat hari jadi maisarah...moga menjadi anak yang solehah..

    ReplyDelete
  9. happy birthday maisara...

    apa nak buat bila da ada adik terpaksa laa serah line ekekekekek

    be a good girl yaa

    ReplyDelete
  10. Selamat hari lahir maisara. Semoga membesar sebagai anak yg selehah. Sebaya anak bujang saya.

    ReplyDelete
  11. Selamat Hari Lahir Maisara..
    Moga menjadi anak yang solehah dan sihat dalam menjalani kehidupan seharian..

    ReplyDelete
  12. Sanah helwah dear Maisara... Dah beso dah anak dara ni..

    ReplyDelete
  13. ibu bg ang hadiah apa ???
    mak uda kirim doa ja...semoga ang jd budak yg baik..bijak...hormat ibu ayah..nnti dh besaq kherja elok2... ;)

    ReplyDelete
  14. Salam, happy belated birthday Maisara (n_n)...semoga jadi anak solehah, dan buat ibu ayah gembira dunia akhirat (n_n) aminn~

    ReplyDelete
  15. YG selalu jadi bahan gelak tu, sama la. Selalu cerita2 dgn suami pasal anak pastu gelak. Tp kat depan2 pun ada jugak gelakkan dia.

    Selamat hari jadi Maisara. Semoga Maisara terus senangkan hati ibu dan ayah dan jadi anak yg solehah.

    ReplyDelete
  16. Selamat hari ulangtahun yang ke-8, Maisarah. Semoga terus menjadi anak yang baik dan mendengar kata.

    Kenapa mak dah abah suka gelak kat belakang, tak gelak kat depan anak? Serius kepoh nak tau sebabnya *_*

    Mikhail suka potong line ya. Biasalah tu Maisarah, dah namanya anak sulung memang terbakar je hati bila kena cantas selalu ^_^

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();