Tuesday, 24 March 2015

PENUMPANG ALZA WA 5367 W CURI BEG TANGAN MANGSA KEMALANGAN JALAN RAYA

Assalamualaikum...



Hari ni Video pencuri beg tangan mangsa kemalangan
yang tersebar tu memang mendapat perhatian ramai orang di laman sosial.
Saya sendiri terkejut dengan kejadian tu..
Tak berhati perut punya manusia..
nak tengok video tu klik sini.. 

Dia tak tahu ke kesan nya bila dia buat macam tu??
kalau datang pihak polis nanti
macam mana diaorang nak kesan nama mangsa dan tempat tinggal waris mangsa.
Mujur la ada insan yang sedang merakam kejadian tu.
kalau tidak terlepas macam tu je la pencuri tu..kan??

Lepas video tersebut tersebar pemilik kereta tersebut
tampil membuat penjelasan mengatakan kereta tersebut
memang milik nya tapi bukan dia yang memandu kereta tu..
tapi adik dia yang pinjam kereta tu dari dia dan
salah seorang rakan adik nya yang menumpang kereta tu lah
yang mencuri begtangan mangsa kemalangan tersebut..

kesian tuan punya kereta..
tak pasal2 dapat nama buruk..
Walaupun dia dah beri penjelasan tapi masih ada juga
yang sangsi dan mempertikaikan tindakan dia
menjelaskan hal sebenar tu..
Namun tak kurang juga yang menyokong tindakan nya yang berani tampil ke depan.

Pemilik kereta tersebut juga menjelaskan telah membuat 'laporan polis
berhubung apa sebenarnya yang berlaku..

laporan polis telah dibuat :sumber:siakap keli


Tu la..susah nya kalau bagi pinjam kenderaan pada orang nih.
walaupun adik beradik bila jadi apa2 kita juga yang kena.kan??
harap2 pencuri tersebut dapat di kesan ..

sekian..

6 comments:

  1. saya ada tengok video tu
    memang panas hati juga tengok
    tapi tulah kan, betul juga kalau dah nama adik beradik ni

    ReplyDelete
  2. berani kerana benar.!! bagus.. yg tak bagus tu dah la org tu ditimpa musibah.. lagi mau aniaya.. isk isk.. tobat skrang..!!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();