Tuesday, 24 March 2015

PEMUDA INI TERGAMAK MEMBUNUH DAN MEMASAK KEDUA IBU BAPANYA

Assalamualaikum...

Bagi semua yang bergelar ibu bapa mesti ada letak kan sedikit harapan pada anak2 bila diaorang dah besar nanti..kan??Sekurang2 nya kalau tak berjaya dalam pelajaran biar lah dah tua2 nanti ibu bapa boleh menumpang kasih sayang anak2.Bila anak masih kecil ni kita belai,kita manja kan dan harapnya besar nanti dia kenang semua tu...


Pasangan suami isteri  , Chau Wing-Ki (65) dan isterinya Siu Yet-Yee (62) pasti tidak menyangka anak yang mereka kandung dan besarkan sanggup melakukan perkara yang akhirnya menamatkan riwayat hidup mereka berdua.


Anak lelaki mereka ,Henry Chau baru2 ini dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup atas kesalahan membunuh dan memasak kedua-dua orang tua nya.Kejadian berlaku pada tahun 2013 ini pernah menggemparkan penduduk Hong Kong.

Pada mula nya Chau dan Siu dilaporkan hilang .Namun selepas beberapa hari akhirnya pasangan suami isteri ini ditemui didalam peti sejuk di apartmen Henry Chau.Henry awalnya memberitahu ibu bapanya pergi ke China namuan penemuan 2 kepala didalam peti sejuk menjawab segala punca kehilangan ibu bapanya.


Henry Chua juga mengaku beberapa bahagian badan ibu bapanya di cincang dan dimasak untuk dijadikan bekal makanan nya.Ini berikutan penemuan beberapa anggota badan yang tidak lengkap di tempat sampah .

Alahai...kos hidup tinggi sangat ke sampai kau sanggup jadikan daging mak ayah sebagai lauk??Kedekut betul..beli je la ayam sekor..sekor dalam rm16- rm17 ringgit je pun...

sekian...

7 comments:

  1. Makin ramai yang sakit jiwa sekarang ni huhu...

    ReplyDelete
  2. Lahai, motip nak masak mak ayah? Tak paham, serius....

    ReplyDelete
  3. aduhai..makin menjadi² mental org skarang ni..

    ReplyDelete
  4. mak aaaaih ni da smpai tahap ape ? aaaa tragisnya.. bunuh da satu hal.. masak plak tu.. apa dia snggop sngt ? isk isk.. nauzubillah..

    mmg living cost kt hk tinggi.. mngkin hrga ayam lagi ganda brbanding rege kat mesia.. mungkin je ehehe..

    ReplyDelete
  5. apa penyebab dia melakukan benda camtu ye
    macam kes yang berlaku kat malaysia tak lama dulu
    dia potong kepala bapa dia, dan beberapa ahli keluarga lain
    in the end, dia disahkan mengalami masalah mental

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();