Wednesday, 25 March 2015

ORANG PEREMPUAN MEMANG SUKA TENGOK LELAKI KACAK

Assalamualaiakum...

Orang perempouan ni kalau tengok lelaki kacak memang tak boleh kawal diri.
nak jugak panjang2  kan leher tu..nak intai lelaki kacak..
yang dah kawen pun sama naik dengan yang belum kawen..Bukan semua la..
tapi ramai..


Alah..tak nak mengaku pulak tu..
Ingat lagi masa zaman Arron Aziz jadi hero drama apa entah..
masa tu yang bini2 orang pun tak teragak2 nak
membayangkan kalau2 suami diaorang boleh bertukar jadi Arron Aziz..
yang bujang2 pun sampai dok termimpi2 kan Arron Aziz.


Tengok pulak masa pemain bolasepak Thailand yang kacak tu
jadi perhatian gadis2 malaysia..Semua dah macam gila bayang je..
yang si mak2 pun..tanpa segan silu.."meleleh' tengok lelaki kacak..
Eh!dengar2 pemain bola tu nanti main untuk liga kita tau..
jaga kelaku semua..ok..

Bukan benda pelik pun..
Ingat kat malaysia je ke yang macam tu..
kat negara lain pun sama...
macam kat China ni..
sorang polis ni sampai tak boleh nak meronda sebab
dikerumuni wanita2 yang terpesona dengan ketampanan
wajah nya..wah!gitu...heheheh
kacak sangat ke kau??
boleh lawan laki makcik punya kacak???ekekekk.
tengok ni..kacak ke kicap???



Kita kan orang islam..kena ada sifat malu...


sekian..

11 comments:

  1. Sian polis tu,
    Benti jdi model lah...hihihi

    ReplyDelete
  2. tak kacak pun, kicap pun tak haha
    sebab puteh ^_*

    ReplyDelete
  3. Agaknya di China tak ramai orang kacak kot, sebab tu bila ada yg kacak sikit mata dah terbeliak aje...

    Teringat masa bujang2 dulu ramai kawan2 lelaki kata kalau nak kawan, kawanlah dengan pompuan body cantik, kalau nak kawin pulak, kawinlah dengan pompuan budinya cantik...

    ReplyDelete
  4. dah sifat manusia suka tgok y indah2 je... haha.... abg polis tu minta jd model je la... hehe

    ReplyDelete
  5. Adoi.. Macam jakun pulak dorg tgk polis hensem tu kan? Hehehehhhe..

    ReplyDelete
  6. tapi memang negara dorang mcm tu
    same jugak jepun dgn korea
    kalau nampak laki hensem kemain lg
    ayu xsuke tgk laki kacak kak
    ayu suke tgk laki yang comell
    heheheh

    ReplyDelete
  7. Kacak dan handsome ni subjektif. Ada yg kata si A hensem tp pd mata org lain biasa2 je. Begitu la sebaliknya.

    ReplyDelete
  8. x slah melihat indah nya ciptaan Allah...ihihi

    ReplyDelete
  9. Salam, haha xsuka dua2, sbb dah ramai org yg suka dorg....:p

    ReplyDelete
  10. Suka tgk je takpe. Untuk halwa mata kata org. Jgn berlebihan sudah le.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();