Skip to main content

ORANG PEREMPUAN MEMANG SUKA TENGOK LELAKI KACAK

Assalamualaiakum...

Orang perempouan ni kalau tengok lelaki kacak memang tak boleh kawal diri.
nak jugak panjang2  kan leher tu..nak intai lelaki kacak..
yang dah kawen pun sama naik dengan yang belum kawen..Bukan semua la..
tapi ramai..


Alah..tak nak mengaku pulak tu..
Ingat lagi masa zaman Arron Aziz jadi hero drama apa entah..
masa tu yang bini2 orang pun tak teragak2 nak
membayangkan kalau2 suami diaorang boleh bertukar jadi Arron Aziz..
yang bujang2 pun sampai dok termimpi2 kan Arron Aziz.


Tengok pulak masa pemain bolasepak Thailand yang kacak tu
jadi perhatian gadis2 malaysia..Semua dah macam gila bayang je..
yang si mak2 pun..tanpa segan silu.."meleleh' tengok lelaki kacak..
Eh!dengar2 pemain bola tu nanti main untuk liga kita tau..
jaga kelaku semua..ok..

Bukan benda pelik pun..
Ingat kat malaysia je ke yang macam tu..
kat negara lain pun sama...
macam kat China ni..
sorang polis ni sampai tak boleh nak meronda sebab
dikerumuni wanita2 yang terpesona dengan ketampanan
wajah nya..wah!gitu...heheheh
kacak sangat ke kau??
boleh lawan laki makcik punya kacak???ekekekk.
tengok ni..kacak ke kicap???



Kita kan orang islam..kena ada sifat malu...


sekian..

Comments

  1. Sian polis tu,
    Benti jdi model lah...hihihi

    ReplyDelete
  2. tak kacak pun, kicap pun tak haha
    sebab puteh ^_*

    ReplyDelete
  3. Agaknya di China tak ramai orang kacak kot, sebab tu bila ada yg kacak sikit mata dah terbeliak aje...

    Teringat masa bujang2 dulu ramai kawan2 lelaki kata kalau nak kawan, kawanlah dengan pompuan body cantik, kalau nak kawin pulak, kawinlah dengan pompuan budinya cantik...

    ReplyDelete
  4. dah sifat manusia suka tgok y indah2 je... haha.... abg polis tu minta jd model je la... hehe

    ReplyDelete
  5. Adoi.. Macam jakun pulak dorg tgk polis hensem tu kan? Hehehehhhe..

    ReplyDelete
  6. tapi memang negara dorang mcm tu
    same jugak jepun dgn korea
    kalau nampak laki hensem kemain lg
    ayu xsuke tgk laki kacak kak
    ayu suke tgk laki yang comell
    heheheh

    ReplyDelete
  7. Kacak dan handsome ni subjektif. Ada yg kata si A hensem tp pd mata org lain biasa2 je. Begitu la sebaliknya.

    ReplyDelete
  8. x slah melihat indah nya ciptaan Allah...ihihi

    ReplyDelete
  9. Salam, haha xsuka dua2, sbb dah ramai org yg suka dorg....:p

    ReplyDelete
  10. Suka tgk je takpe. Untuk halwa mata kata org. Jgn berlebihan sudah le.

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …