Wednesday, 25 March 2015

NAK JUAL EMAS TERPAKAI DAN SURAT PAJAK GADAI

STICKY POST 24 JAM
scroll untuk entry baru...

Assalamualaikum...



Pernah dengar tentang syarikat BuyGold Resources.
Syarikat ni dah dah lama di tubuh kan..
Dah 50 tahun.sebab tu ianya dipercayai ramai..
Syarikat ni menyediakan perkhidmatan seperti menjual
dan membeli emas, emas terpakai, dinar, barang kemas,
syiling dan tempahan emas, suasa dan perak.
Malah mereka juga menyediakan khidmat menebus surat pajakan.

Kalau nak tau Syarikat ni ada cawangan
di beberapa buah negeri..


Kawan-kawan boleh la hubungi no tel
yang saya letak kat bawah post ni
untuk berurusan dengan mereka..
Semua urusan jual beli adalah mengikut prosedur yang betul..
Bukan cincai2 je tau..

Ada sebab2 tertentu kenapa kita nak jual emas kita..
lagi-lagi waktu harga emas tu tengah naik.
Itu kalau yang jadikan emas sebagai pelaburan.
tapi ada juga yang jual atas sebab2 peribadi.
dan dah tentu dalam keadaaan macam tu kita tak nak la
rasa tertipu..kan??
BuyGold Resources  lah tempat yang kawan-kawan
boleh percayai kerana sistem mereka yang telus dan
setiap urusan jual beli  adalah dengan harga yang dipersetujui
oleh kawan-kawan dan pihak BuyGold Resources.

nak cari mereka boleh hubungi no telefon di bawah..

NO TEL : 03-87379327
H/P:0112-3636477

boleh rujuk laman web mereka untuk mengetahui
jenis-jenis emas yang boleh kawan-kawan jual..

laman Web: http://buygold77resources.blogspot.com/

Sekian...

9 comments:

  1. ai tak byk emas nk dijual ...... hehehe

    ReplyDelete
  2. mnarik ni sis...

    ReplyDelete
  3. HEH..HEH..TIADA EMAS WALAU SESAGA...

    ReplyDelete
  4. tak nak jual kot..sebab tgh kumpul emas nie

    ReplyDelete
  5. wah ada nama pekan saya tu kat melaka hehe. Masjid Tanah. kena pilih yang dipercayai baru berbaloi kan.

    ReplyDelete
  6. moga bermanfaat buat mereka yg berminat.. xdeee emas pun T.T huhuhu..

    ReplyDelete
  7. Kalau yang buat harta elok la beli emas terpakai kat sini... Fungsi dia sama cam Ar-Rahnu gak ke...'

    ReplyDelete
  8. Sekarang tgh menukar simpanan kepada emas...

    ReplyDelete
  9. assalam diana tlong tkr no ye.... sbb no 01123636477 dh xpakai tkr no ni 013-6133543 azmi

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();