Skip to main content

NAK JUAL EMAS TERPAKAI DAN SURAT PAJAK GADAI

STICKY POST 24 JAM
scroll untuk entry baru...

Assalamualaikum...



Pernah dengar tentang syarikat BuyGold Resources.
Syarikat ni dah dah lama di tubuh kan..
Dah 50 tahun.sebab tu ianya dipercayai ramai..
Syarikat ni menyediakan perkhidmatan seperti menjual
dan membeli emas, emas terpakai, dinar, barang kemas,
syiling dan tempahan emas, suasa dan perak.
Malah mereka juga menyediakan khidmat menebus surat pajakan.

Kalau nak tau Syarikat ni ada cawangan
di beberapa buah negeri..


Kawan-kawan boleh la hubungi no tel
yang saya letak kat bawah post ni
untuk berurusan dengan mereka..
Semua urusan jual beli adalah mengikut prosedur yang betul..
Bukan cincai2 je tau..

Ada sebab2 tertentu kenapa kita nak jual emas kita..
lagi-lagi waktu harga emas tu tengah naik.
Itu kalau yang jadikan emas sebagai pelaburan.
tapi ada juga yang jual atas sebab2 peribadi.
dan dah tentu dalam keadaaan macam tu kita tak nak la
rasa tertipu..kan??
BuyGold Resources  lah tempat yang kawan-kawan
boleh percayai kerana sistem mereka yang telus dan
setiap urusan jual beli  adalah dengan harga yang dipersetujui
oleh kawan-kawan dan pihak BuyGold Resources.

nak cari mereka boleh hubungi no telefon di bawah..

NO TEL : 03-87379327
H/P:0112-3636477

boleh rujuk laman web mereka untuk mengetahui
jenis-jenis emas yang boleh kawan-kawan jual..

laman Web: http://buygold77resources.blogspot.com/

Sekian...

Comments

  1. ai tak byk emas nk dijual ...... hehehe

    ReplyDelete
  2. mnarik ni sis...

    ReplyDelete
  3. HEH..HEH..TIADA EMAS WALAU SESAGA...

    ReplyDelete
  4. tak nak jual kot..sebab tgh kumpul emas nie

    ReplyDelete
  5. wah ada nama pekan saya tu kat melaka hehe. Masjid Tanah. kena pilih yang dipercayai baru berbaloi kan.

    ReplyDelete
  6. moga bermanfaat buat mereka yg berminat.. xdeee emas pun T.T huhuhu..

    ReplyDelete
  7. Kalau yang buat harta elok la beli emas terpakai kat sini... Fungsi dia sama cam Ar-Rahnu gak ke...'

    ReplyDelete
  8. Sekarang tgh menukar simpanan kepada emas...

    ReplyDelete
  9. assalam diana tlong tkr no ye.... sbb no 01123636477 dh xpakai tkr no ni 013-6133543 azmi

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …