Wednesday, 4 March 2015

Mini Giveaway

Assalamualaikum...


Oleh sebab GA ini dibuat oleh cikgu gila yang nyanyuk jadi saya buang isi kandungan GA ini..Saya salah seorang pemanng tapi kalau saya dah meluat nama nya pun tak layak ada dalam blog saya.Apa lagi hadiah nya..saya dah sedekah kan pada orang lain dan harap ianya tak kan jadi ungkitan pada cikgu gila ini.Cikgu ini tak boleh dijangka sikap nya..suka bermuka2 dan menabur fitnah jadi sebelum apa2 berlaku baik lah saya tidak menerima apa2 dari pihak dia.Bukan bermakna saya menolak ilmu tapi sebagaimana yang saya katakan cikgu gila ini sukar dijangka tindakan nya.Dan saya ingin buang orang sebegini jauh2 dari mata saya kerana ianya bagaikan sampah semata-mata!!

sekian..

7 comments:

  1. mcm mn nak buat tulisan jawi pakai pc tu? hehe..

    ReplyDelete
  2. dulu tulisan jawi tak banyak guna alif, sekarang tengok huruf alif banyak digunakan jadi jawi moden..good luck kak

    ReplyDelete
  3. Cantik 'tulisan' Jawi, Diana *_* Eh, saya pun dah lama tak menulis dalam Jawi. Haruslah dah lupa. Kalau dulu bukan main alahai tulisan, cantik kalah rupa Che Ta. La ni nak try skill pun takut-takut. Kadang-kadang tu ada juga kena tanya dengan Abang mulalah pening-pening lalat kejap!

    ReplyDelete
  4. Salam, haha wahh lama xbuat tulisan jawi! Good luck kak!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();