Tuesday, 17 March 2015

MAJLIS HARIJADI TEMA ARABIC ISLAMIC ..KAT MANA YANG ISLAMIK TU ??

Assalamualaikum....



Sekarang ni kalau buat majlis apa pun semua nak ada tema..
tema frozen la..tema back to school la..
lepas tu pakaian pun kena la dengan tema..
jangan tema back to school awak pakai baju bollywood.
Tak kena tu..heheh...
tapi tak langgar undang2 negara pun..pakai je la..;p



Semalam tengok kat TV dato terlajak laris tu buat
majlis harijadi isteri dia dengan tema Arabic islamic..
jarang2 ni orang buat tema tu..
jadi stalk la Ig dia..
nak jamu mata dengan majlis orang kaya...
bagusnya buat tema ada islamic gitu...



tapi..islamic ke??
tak nampak celah mana yang Islamic nya pun..
semata2 part ada qasidah..
itu je la..
Lepas tu pakai jubah..
yang bergelek menari bergoyang2 ,
sambil yang pakai jubah pun terselak kain nampak seluar ketat,
terus hilang tema Arabic islamic tu...

Erm..dah macam tema Bollywood pun ada..
heheheh..islamic la sangat..
kalau letak tema Arabic je mungkin tak de
siapa yang pertikaikan,..


sekian...


12 comments:

  1. Ni tema Arab klau mcm ni kan

    ReplyDelete
  2. MCM2 STYLE MAJLIS LA NI YA...

    ReplyDelete
  3. Salam, tapi tu lah, bila buat tema, mmg diorg akan refer betul2 tema tu camne...so means klw tgk secara overall..mmg orang2 kaya arab mcm tu..bermewah-mewahan dan ada tarian gelek2 tu...yg dorang pun sengal ikutkan je lah tema tu betul2..patutnya ni nama dia Arabian je~ Islamic tu xyah letak...baru lah kena dgn tema..huhu

    ReplyDelete
  4. Tersilap letak temalah tu. Tapikan bagus juga buat tema macam ni, dan-dan orang nak skodeng tau, Diana.

    Letak Arabic Night pun dah cukup lepas tu gelek 360 darjah pun takda siapa peduli. Kalau dah islamic sangat, tak main sambut majlis harijadi macam ni!

    ReplyDelete
  5. macam2 org zmn skrg .. Arabic konon. haha.

    ReplyDelete
  6. yelah, letak arabic pun dah kena sangat
    bila camni buat orang bukan islam pada serong

    ReplyDelete
  7. Haiya.. Ini mcm pun ada..

    ReplyDelete
  8. Nasiblah mak tak kaya....Itulah agaknya Allah bagi sederhana jer, kalau kaya susah jugak kot, tak boleh kontrol nak bergaya sakan....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();