Saturday, 7 March 2015

MAJLIS HARIJADI ELFIRA LOY : ELFIRA MULA BERHIJAB

Assalamualaikum...

Meh kita jamu mata dengan kemeriahan majlis hari jadi Elfira Loy yang ke 21.
Saya suka betul tengok hiasan laman ni..
simple je tau..tapi cantik..
Tak payah kerusi meja bagai..
bentang kain je...
meh tengok ..kot2 awak pun nak buat macam ni jugak nanti....







Itu yang yang outdoor..
yang indoor pun cantik jugak...






Cantik kan??awak pun suka..kan??



Tak sangka yang Elfira memilih hari ini untuk
mula mengenakan Hijab .
Perubahan di usia 21 tahun ..mungkin
merasakan ini lah saat paling tepat ..
Lagipun adik beradik perempuan Elfira sendiri semuanya berhijab..









Apa lagi yang paling menyeronok kan 
kalau bukan hari istimewa kita di sambut oleh orang
yang juga istimewa di hati kita...

Baim Wong






selamat Hari jadi Elfira..
semoga terus Istiqomah....

sekian...




20 comments:

  1. cantik sangat dia pakai tudung. Harap2 berterusanlah ye.. Aamin.

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaaaaa ^^

    Eh, baim wong ㅠㅠ

    ReplyDelete
  3. Comelnya dia pakai tudung...

    ReplyDelete
  4. WAH HEBAT MAJLISNYA...HAPPY BIRTHDAY ELFIRA LOY.

    ReplyDelete
  5. lawanya dia ....baju dia pun cantik. sapa yg jadi perekanya?

    ReplyDelete
  6. lawanya dia ....baju dia pun cantik. sapa yg jadi perekanya?

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah tambah cantikkan bila berhijab sempurna ni :)

    ReplyDelete
  8. la Baim Wong pun datang sekali kee.. untung betul... hahaha

    ReplyDelete
  9. cantik..!
    Alhamdulillah.. semoga terus istiqomah.. =)

    ReplyDelete
  10. Cutenya...diorg buat kat kawasan rumah atau taman ni? Cantik view..

    ReplyDelete
  11. deconya cantik , orgnya cantik , pasangannya pun menawan ... semoga berpanjangan .

    ReplyDelete
  12. Cantiknyerr bila dah berhijab..lagi comel dan kiut..

    ReplyDelete
  13. Alamsk ada Baim Wong kat situ..kita minat dia berlakon hehe

    ReplyDelete
  14. Cantiknya Elfira bertudung..meriah sambutan hari jadi dia.

    ReplyDelete
  15. Artis ni bila mereka bertudung terus jadi lain pesona dia.

    Erm, serius nampaknya dgn baim wong.

    ReplyDelete
  16. bertuah el kan...meriah btol birthday dia..cantik sgt :)

    ReplyDelete
  17. Cantiknye..br tau yg dia berhijab time smbut birthday tu..semoga istiqomah hendaknya.

    Tq for d info..

    Jom jln2 blog akak...tq

    ReplyDelete
  18. Cantiknye..br tau yg dia berhijab time smbut birthday tu..semoga istiqomah hendaknya.

    Tq for d info..

    Jom jln2 blog akak...tq

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();