Friday, 13 March 2015

MACAM NAK CARI POPULARITI JE DIA NI

Assalamualaikum..



Orang perempuan ni bila kena ngorat dengan orang yang
dia tak kenal memang dia tak suka..
lain la kalau kenal..kan??
Contohnya lelaki yang mengorat dia tu ialah
orang yang selalu dia tengok kat tv,
ataupun bos kacak yang kawan2 satu opis dok sebut2..
yang tu lain la...mesti malu2 miau..heheh
Satu lagi Orang perempuan tak suka lelaki ngorat di tempat awam.
Eeii..macam terdesak sangat,..



hari ni baca kat awani..
ada model dan juga pelakon  Daniella Sya,
buat aduan mengatakan dia diganggu
dengan mesej dari seorang lelaki yang juga pemandu kereta sewa
yang pernah dinaiki nya..

sumber:awani http://www.astroawani.com/berita-malaysia/insiden-diganggu-daniella-sebar-kesedaran-uber-ambil-tindakan-55585


Dia mengadu la dengan harapan ada la kot orang menyokong dia..
tapi kesian dia pulak yang orang hentam..
ye la..macam terdesak nak tarik perhatian je..
padahal mesej tu bukan apa sangat pun..
Bukan keluar mesej2 lucah..
Siap bagitau lagi sebelum ni ramai lelaki ganggu privasy dia..
alah..kesian sangat kau ni makcik.

Ingatkan diganggu sampai orang ikut ke rumah ke..
Orang tunggu kat tempat letak kereta ke..
rupanya setakat ganggu2 kat komen laman sosial je pun..
kalau setakat di ganggu kat whatsapp bagai tu neelofa pun hari2 ada je komen  gitu..
felixcia Yeap tu pun diganggu..
lagi popular diaorang tu.
tak de pulak sampai nak masuk berita..ehheheh

Dah katanya sebelum ni pun di ganggu..
kenapa tak buat aduan..??
kenapa sekarang?alah..sebab lelaki tu pemandu je ke??
kalau dato2 ke,tak de nye nak buat aduan..ye tak?
harap2 lepas ni orang kenal la kau makcik oi..
Dah nak sangat terkenal kita bagi je la peluang kat dia..

pengajaran nya: jangan suka sangat tayang badan..hahhaaha


sekian..

5 comments:

  1. Kan dah trkena kan, mnja sgt kot

    ReplyDelete
  2. Yelah .....okje mmg tak kenal pun dia ni...
    Tp cantik jugak orangnya...

    ReplyDelete
  3. Saya tak kenal pun dia ni siapa. Macam tak pernah dengar nama dan tak pernah perasan pun mukanya!

    Itulah motifnya kata diganggu - sebab lelaki itu pemandu aje. Cubalah kalau datuk tua keparat yang ganggu, sampai masuk bilik hotel pun tak buat report punya! Janji duit lumayan *_*

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();