Skip to main content

MACAM NAK CARI POPULARITI JE DIA NI

Assalamualaikum..



Orang perempuan ni bila kena ngorat dengan orang yang
dia tak kenal memang dia tak suka..
lain la kalau kenal..kan??
Contohnya lelaki yang mengorat dia tu ialah
orang yang selalu dia tengok kat tv,
ataupun bos kacak yang kawan2 satu opis dok sebut2..
yang tu lain la...mesti malu2 miau..heheh
Satu lagi Orang perempuan tak suka lelaki ngorat di tempat awam.
Eeii..macam terdesak sangat,..



hari ni baca kat awani..
ada model dan juga pelakon  Daniella Sya,
buat aduan mengatakan dia diganggu
dengan mesej dari seorang lelaki yang juga pemandu kereta sewa
yang pernah dinaiki nya..

sumber:awani http://www.astroawani.com/berita-malaysia/insiden-diganggu-daniella-sebar-kesedaran-uber-ambil-tindakan-55585


Dia mengadu la dengan harapan ada la kot orang menyokong dia..
tapi kesian dia pulak yang orang hentam..
ye la..macam terdesak nak tarik perhatian je..
padahal mesej tu bukan apa sangat pun..
Bukan keluar mesej2 lucah..
Siap bagitau lagi sebelum ni ramai lelaki ganggu privasy dia..
alah..kesian sangat kau ni makcik.

Ingatkan diganggu sampai orang ikut ke rumah ke..
Orang tunggu kat tempat letak kereta ke..
rupanya setakat ganggu2 kat komen laman sosial je pun..
kalau setakat di ganggu kat whatsapp bagai tu neelofa pun hari2 ada je komen  gitu..
felixcia Yeap tu pun diganggu..
lagi popular diaorang tu.
tak de pulak sampai nak masuk berita..ehheheh

Dah katanya sebelum ni pun di ganggu..
kenapa tak buat aduan..??
kenapa sekarang?alah..sebab lelaki tu pemandu je ke??
kalau dato2 ke,tak de nye nak buat aduan..ye tak?
harap2 lepas ni orang kenal la kau makcik oi..
Dah nak sangat terkenal kita bagi je la peluang kat dia..

pengajaran nya: jangan suka sangat tayang badan..hahhaaha


sekian..

Comments

  1. Kan dah trkena kan, mnja sgt kot

    ReplyDelete
  2. Yelah .....okje mmg tak kenal pun dia ni...
    Tp cantik jugak orangnya...

    ReplyDelete
  3. Saya tak kenal pun dia ni siapa. Macam tak pernah dengar nama dan tak pernah perasan pun mukanya!

    Itulah motifnya kata diganggu - sebab lelaki itu pemandu aje. Cubalah kalau datuk tua keparat yang ganggu, sampai masuk bilik hotel pun tak buat report punya! Janji duit lumayan *_*

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …