Friday, 6 March 2015

KHAIRY JAMALUDDIN JADI PENGARAH FILEM

Assalamualikum...

KJ di set pengambaran filem Teguh

Macam tak percaya je..dok baca jugak 2,3 kali nak bagi jelas..
betul ke berita nih??
Khairy Jamaluddin jadi pengarah Filem pendek.
Mungkin tak banyak kerja kot sebagai Menteri Belia dan sukan jadi
KJ isi la masa nya dengan cuba nasib menjadi pengarah filem..


petikan dari mstar.com

Ramai jugak yang menyokong apa yang dilakukan KJ..
sampaikan ada yang tak sabar nak tonton filem
arahan pertama menteri Belia dan Sukan kita ni..

kalau dibaca dari petikan ni nampaknya
memang Khairy Jugak brrminat dengan bidang lakonan.
Lepas ni KJ boleh dah ubah kerjaya
jadi pelakon dan pengarah filem..
hehhehhe...

sekian...

6 comments:

  1. Dasyat tu, kira hebat menteri jadi pengarah.. ada bakat terpendam.. ada duit pulak ti.. kalau kita ada niat nak jadi pengarah tetiba belum tentu boleh capai impian kita tu..

    ReplyDelete
  2. KJ SEDANG CUBA BAKAT DLM PENGARAHAN FILM PULA..JGN TERBABAS SUDAH...

    ReplyDelete
  3. hihi...KJ yang lain dari yang lain..

    ReplyDelete
  4. sy pun baca dua tiga kali jugak entri akak. hehe. betul ke? hebat jugak kj ni ye. siap jd pengarah. :D

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();