Saturday, 7 March 2015

KAKA AZRAFF MACAM LEMBU?

Assalamualaikum...

Memang jahat...
Ada ke patut sama kan orang dengan lembu..
tak sayang mulut betul..



Kata Kaka dia bergambar macam ni sebab
nak ikut tema..
Tema nya ialah Bollywood..
kena la pakai ala2 Bollywood gitu..

Tapi.....

setahu saya la orang india tak cocok tengah2 hidung gitu..
Itu yang saya tahu la mengikut pengetahuan saya
yang cetek dan sekolah tak tinggi nih..
bukan diaorang tindik tepi hidung ke..??
kat sebelah hidung je tindik nya..kan??

Dia berpakaian begini untuk projek seorang pelajar
UITM Shah Alam..
Saya tak tahu la kalau pelajar tu saja nak
bagi nampak kelainan ke apa..
atau pelajar ni tak pikir panjang..
kalau pun nak ikut tema jangan la sampai nampak pelik sangat.
Buat je la macam yang orang selalu nampak,
Yang sedia kita tahu orang india tindik sebelah hidung je..kan?

Mungkin ada la india yang tindik hidung macam ni..
tapi susah sangat kita nak jumpa..
entah la..sebab saya tak pernah tengok kat Malaysia ni..
saya selalu jugak tengok filem tamil..
Ye..kat filem Tamil tu ada la saya nampak sekali dua gaya ni tapi
yang menggayakan nya ialah wanita2 tua yang kat kampug2 tu..
Itu pun tak de la dia pakai besar gitu..
subang yang orang tua tu pakai kecik saja..

kalau kawan2 tak percaya cuba kawan2 search imej kat google
dan tengok gambar2 kebanyakan wanita tindik sebelah saja..

Apa2 pun jangan la sampai menyamakan
orang dengan binatang..
Tak elok tau..


sekian...


5 comments:

  1. haah, biasanysa sebelah hidung je.
    sian kat dia

    ReplyDelete
  2. hahahaha kelakar muka dia . kikiki , tindik lah mana mana pun . tak gemarlah perempuan bertindik slalu budak budak gig hardcore pun pkai benda ni takda lah besar mcm tu kan.

    ReplyDelete
  3. hhhmmm... style tindik ni agak rare...

    ReplyDelete
  4. Adehai..mmg nmpak lain..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();