Skip to main content

IBU HAMIL BAYI ANAK NYA SENDIRI

Assalamualaikum...

miles

Macam2 hal dalam dunia ni yang berlaku sekarang..
ada perkara2 yang kadang2 tu kita sendiri  tak sangka yang
ianya betul2 berlaku..
Ini lah dikatakan sebagai dunia akhir zaman.
perkara2 yang tak patut berlaku dah banyak yang berlaku
dan sukar di terima..

Anne

Seorang lelaki yang menjalinkan hubungan sejenis
meminta ibu nya sendiri untuk menjadi ibu tumpangan
pada anak nya.
Disebabkan naluri ingin mempunyai anak
bersama teman sejenisnya dia meminta ibunya untuk
melakukan hal tersebut.

Kerana terlalu sayangkan anak nya
Anne Marie casson ,46 , bersetuju dengan cadangan anak lelakinya.
Dengan melalui proses tabung ujie Anne akhirnya hamil
melalui sperma anak lelakinya sendiri.

Bayi yang dilahirkan Anne diberi nama
Miles ,lahir dan membesar dengan sihat..
Miles kini berusia 8 bulan.

kyle bersama anak nya 
Ish..ish..akal saya ni memang tak boleh terima
keadaan pelik macam ni..
Anak tu nak panggil apa la pada mak kepada ayah nya..
nak panggil opah ke nak panggil mak..
Kemudian apa pulak dia nak panggil pada pasangan ayahnya yang
juga seorang lelaki..
nak panggil mak ke nak panggil abah..heheheh..


sekian...

Comments

  1. assalamualaikum.

    uisssh. bila baca banyak kali baru faham.aduhaii, ape la nak jadi dunia akhir zaman kan?

    ReplyDelete
  2. Diana, pening julia...tu la pasal nk pggl apa nanti...Allah, Allah, sungguh tak sangka ada manusia sanggup buat mcm ni huhu

    ReplyDelete
  3. Pernah dgr kes yg lg dasat sblm ni...bapa bercinta dgn anak sndiri..ish..geli kot...hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ish mcm2 halnya kan, ada2 ja mereka ni

    ReplyDelete
  5. huhuhu...dunia akhir zaman kan...mcm2...

    ReplyDelete
  6. sian budak tu... ntah apa laa jd pd dia bla da bsr nnt....

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …