Monday, 9 March 2015

IBU HAMIL BAYI ANAK NYA SENDIRI

Assalamualaikum...

miles

Macam2 hal dalam dunia ni yang berlaku sekarang..
ada perkara2 yang kadang2 tu kita sendiri  tak sangka yang
ianya betul2 berlaku..
Ini lah dikatakan sebagai dunia akhir zaman.
perkara2 yang tak patut berlaku dah banyak yang berlaku
dan sukar di terima..

Anne

Seorang lelaki yang menjalinkan hubungan sejenis
meminta ibu nya sendiri untuk menjadi ibu tumpangan
pada anak nya.
Disebabkan naluri ingin mempunyai anak
bersama teman sejenisnya dia meminta ibunya untuk
melakukan hal tersebut.

Kerana terlalu sayangkan anak nya
Anne Marie casson ,46 , bersetuju dengan cadangan anak lelakinya.
Dengan melalui proses tabung ujie Anne akhirnya hamil
melalui sperma anak lelakinya sendiri.

Bayi yang dilahirkan Anne diberi nama
Miles ,lahir dan membesar dengan sihat..
Miles kini berusia 8 bulan.

kyle bersama anak nya 
Ish..ish..akal saya ni memang tak boleh terima
keadaan pelik macam ni..
Anak tu nak panggil apa la pada mak kepada ayah nya..
nak panggil opah ke nak panggil mak..
Kemudian apa pulak dia nak panggil pada pasangan ayahnya yang
juga seorang lelaki..
nak panggil mak ke nak panggil abah..heheheh..


sekian...

7 comments:

  1. assalamualaikum.

    uisssh. bila baca banyak kali baru faham.aduhaii, ape la nak jadi dunia akhir zaman kan?

    ReplyDelete
  2. Diana, pening julia...tu la pasal nk pggl apa nanti...Allah, Allah, sungguh tak sangka ada manusia sanggup buat mcm ni huhu

    ReplyDelete
  3. Pernah dgr kes yg lg dasat sblm ni...bapa bercinta dgn anak sndiri..ish..geli kot...hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ish mcm2 halnya kan, ada2 ja mereka ni

    ReplyDelete
  5. huhuhu...dunia akhir zaman kan...mcm2...

    ReplyDelete
  6. sian budak tu... ntah apa laa jd pd dia bla da bsr nnt....

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();