Skip to main content

IBU HAMIL BAYI ANAK NYA SENDIRI

Assalamualaikum...

miles

Macam2 hal dalam dunia ni yang berlaku sekarang..
ada perkara2 yang kadang2 tu kita sendiri  tak sangka yang
ianya betul2 berlaku..
Ini lah dikatakan sebagai dunia akhir zaman.
perkara2 yang tak patut berlaku dah banyak yang berlaku
dan sukar di terima..

Anne

Seorang lelaki yang menjalinkan hubungan sejenis
meminta ibu nya sendiri untuk menjadi ibu tumpangan
pada anak nya.
Disebabkan naluri ingin mempunyai anak
bersama teman sejenisnya dia meminta ibunya untuk
melakukan hal tersebut.

Kerana terlalu sayangkan anak nya
Anne Marie casson ,46 , bersetuju dengan cadangan anak lelakinya.
Dengan melalui proses tabung ujie Anne akhirnya hamil
melalui sperma anak lelakinya sendiri.

Bayi yang dilahirkan Anne diberi nama
Miles ,lahir dan membesar dengan sihat..
Miles kini berusia 8 bulan.

kyle bersama anak nya 
Ish..ish..akal saya ni memang tak boleh terima
keadaan pelik macam ni..
Anak tu nak panggil apa la pada mak kepada ayah nya..
nak panggil opah ke nak panggil mak..
Kemudian apa pulak dia nak panggil pada pasangan ayahnya yang
juga seorang lelaki..
nak panggil mak ke nak panggil abah..heheheh..


sekian...

Comments

  1. assalamualaikum.

    uisssh. bila baca banyak kali baru faham.aduhaii, ape la nak jadi dunia akhir zaman kan?

    ReplyDelete
  2. Diana, pening julia...tu la pasal nk pggl apa nanti...Allah, Allah, sungguh tak sangka ada manusia sanggup buat mcm ni huhu

    ReplyDelete
  3. Pernah dgr kes yg lg dasat sblm ni...bapa bercinta dgn anak sndiri..ish..geli kot...hahahaha

    ReplyDelete
  4. Ish mcm2 halnya kan, ada2 ja mereka ni

    ReplyDelete
  5. huhuhu...dunia akhir zaman kan...mcm2...

    ReplyDelete
  6. sian budak tu... ntah apa laa jd pd dia bla da bsr nnt....

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …