Tuesday, 10 March 2015

HANYA UNTUK BEBERAPA MINGGU

Assalamualaikum...


OH..Blog kesayangan ku...
terabai sikit 3,4 hari ni..
Update dan blogwalking setakat yang termampu...

Sebenarnya Maisara ada bagi tahu yang
dia ada ujian dalam 2,3 minggu lagi..
bila tanya tarikh dia kata tak tak ingat..
hah sudah!!! jadi pulun la makcik ni
dok mengulangkaji bersama anak dalam 3,4 hari ni
dan jugak untuk beberapa minggu akan datang..
sudahnya blog entah kemana..hahahah..



Tak pe la..
dah memang tu tanggungjawab saya..kan??
Dulu Maisara bukan kisah pun bab2 ulangkaji nih..
tahun ni pulak sibuk
ajak saya tolong dia ulangkaji pelajaran..
dah insaf la tu..hahhh..

Minggu ni banyak betul dapat CPUV ye..
time makcik sibuk ni la dia nak dapat banyak pun..
semalam saya dapat 9 CPUV,
harini bila check tengok semua dah berduit..
harap2 tak la CPUV ni macam yanh lepas2..
ada seperti tiada..hahhaah

sambil menaip ni boleh pulak sayya fikir nak masak apa.
ada ubi kayu kat dapur..
kalu buat masak asam sedap jugak..kan??
sedapnya..
jom la kita bergerak ke dapur jap..
tengok apa yang tak de..


Sekian..


11 comments:

  1. Akak slalu singgah blog lya. Thks arr kak, ada kelpgn pasti lya ke cne juga

    ReplyDelete
  2. takpe ulangkaji bersama-sama gitu :)

    ReplyDelete
  3. temani anak2 belajar smbil mengajar apa yg tahu..bagus tu.

    ReplyDelete
  4. Bagus mama diana ni...ambil berat ttg exam anak2...ulangkaji bersama...baru anak rasa dihargai.

    Tahniah, rajin buat entry dpt imbuhan kan

    ReplyDelete
  5. anak saya peksa pun tak bagitau.. balik rumah baru dia bagitau tadi peksa.. huhu..

    ReplyDelete
  6. Selamat maju jaya maisarah.....ubi kayu Dan Asam pedals......adus

    ReplyDelete
  7. good luck untuk maisara
    sedapnya ubi kayu :)

    ReplyDelete
  8. Anak² da settle exam da ni.. Tnggal tnggu cuti je ni. Hehehehe. All the best maisara..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();