Skip to main content

HANTARAN KAHWIN ANAK PM 500,000 USD

Assalamualaikum....

Hari ni entry cerita pasal kaya je ye,..
nampak sangat makcik suka berangan kaya...
berangan tu kan percuma...

Ni satu lagi cerita pasal orang kaya...
Anak kepada perdana menteri kita...
Nooryana Najwa yang melangsungkan perkahwinan dengan 
Daniyar Kessikbayev katanya hantaran dia mak oihhhh!!
mahal bebenor..
maklum la orang kaya...
ni bukan fitnah tau...
ada bukti bertulis lagih....



nampak tu...yang kat bawah tu....
hantaran dia je 500000 USD kau...
ye la..lelaki tu pun katanya anak orang kenamaan jugak kat Kazakhstan nun..
tak tahu betul ke tidak..ada jugak yang kata 
tak betul..dia orang biasa2 je...



sebab tu banyak kali dah cakap kat Maisara..
belaja pandai2...cari duit jadi kaya...
nanti boleh letak hantaran tinggi2 kat anak cucu ...
ekekekekek

sekian...


Comments

  1. fuhhh???
    1st time tgk anak PM ni..
    lya mmg x knl lgsung ank PM..
    takpela..sesuailah kot dgn standard dia.. ermmmmm

    ReplyDelete
  2. Pitan nengok amount tu. Kalau convert dah berapa tu? Kaya...kaya..

    ReplyDelete
  3. berapa juta tu kalu convert RM???

    ReplyDelete
  4. hmm...sepadanlah tu kot enggang dgn enggang...biasa saja jumlh tu bg yg berduit

    ReplyDelete
  5. senyum....tak perlu kata apa apa...senyum

    ReplyDelete
  6. Jap nk kira brp rm kalau convert...hahahaha..gilos!!

    ReplyDelete
  7. wah mesti meriah majlisnya ni hehe. 7 hari 7 malam berpesta gitu kita rakyat jelata

    ReplyDelete
  8. wah mesti meriah majlisnya ni hehe. 7 hari 7 malam berpesta gitu kita rakyat jelata

    ReplyDelete
  9. Dasyat hantaran tu..boleh beli jet sebiji..

    ReplyDelete
  10. anak mama beb ... hik hik hik

    ReplyDelete
  11. Hantaran dlm USD ko...haha...ok la, standard diaorg
    La tu...tanpa duit hantaran tu pon dia dah kaya raya...Alhamdulillahhhh syukurrr dgn apa yg kita ada!

    ReplyDelete
  12. Moga pnjang jodoh pasangan ni ya.. serba meriah ni..

    ReplyDelete
  13. ish ish ish.. maheinya hantarannnn..

    ReplyDelete
  14. hahaha... tadi baru ada member anta gamba kertas hijau tu... tak pelik pon bila tengok camtu... anak PM la katekan... kan?

    ReplyDelete
  15. telan air liur jap...huhu..untung la dia...

    ReplyDelete
  16. Oh inilah entry yg si polan tu email kt diana kan...ish ni info bagus per...xd kena mengena ngan GST...kalau diana tahu...sah benda info ni public org leh story bukti sahih tu kan...hehehhe

    ReplyDelete
  17. Wah... Mahalnya.. Hehehehe..

    ReplyDelete
  18. Rezeki dapat orang kaya namanya....hihi...

    ReplyDelete
  19. org kaya takpe la. cuba kalau org biasa yg bg nilai gitu? hehe

    ReplyDelete
  20. katanya tipu sijil di atas
    kita ni orang biasa aje, maka pandang ajelah dengan rasa, emmm

    tu boleh beli rumah dua tiga biji tu kalau standard orang cam kite =)

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …