Thursday, 19 March 2015

HANTARAN KAHWIN ANAK PM 500,000 USD

Assalamualaikum....

Hari ni entry cerita pasal kaya je ye,..
nampak sangat makcik suka berangan kaya...
berangan tu kan percuma...

Ni satu lagi cerita pasal orang kaya...
Anak kepada perdana menteri kita...
Nooryana Najwa yang melangsungkan perkahwinan dengan 
Daniyar Kessikbayev katanya hantaran dia mak oihhhh!!
mahal bebenor..
maklum la orang kaya...
ni bukan fitnah tau...
ada bukti bertulis lagih....



nampak tu...yang kat bawah tu....
hantaran dia je 500000 USD kau...
ye la..lelaki tu pun katanya anak orang kenamaan jugak kat Kazakhstan nun..
tak tahu betul ke tidak..ada jugak yang kata 
tak betul..dia orang biasa2 je...



sebab tu banyak kali dah cakap kat Maisara..
belaja pandai2...cari duit jadi kaya...
nanti boleh letak hantaran tinggi2 kat anak cucu ...
ekekekekek

sekian...


26 comments:

  1. fuhhh???
    1st time tgk anak PM ni..
    lya mmg x knl lgsung ank PM..
    takpela..sesuailah kot dgn standard dia.. ermmmmm

    ReplyDelete
  2. Pitan nengok amount tu. Kalau convert dah berapa tu? Kaya...kaya..

    ReplyDelete
  3. hmm...sepadanlah tu kot enggang dgn enggang...biasa saja jumlh tu bg yg berduit

    ReplyDelete
  4. senyum....tak perlu kata apa apa...senyum

    ReplyDelete
  5. Jap nk kira brp rm kalau convert...hahahaha..gilos!!

    ReplyDelete
  6. wah mesti meriah majlisnya ni hehe. 7 hari 7 malam berpesta gitu kita rakyat jelata

    ReplyDelete
  7. wah mesti meriah majlisnya ni hehe. 7 hari 7 malam berpesta gitu kita rakyat jelata

    ReplyDelete
  8. Dasyat hantaran tu..boleh beli jet sebiji..

    ReplyDelete
  9. anak mama beb ... hik hik hik

    ReplyDelete
  10. Hantaran dlm USD ko...haha...ok la, standard diaorg
    La tu...tanpa duit hantaran tu pon dia dah kaya raya...Alhamdulillahhhh syukurrr dgn apa yg kita ada!

    ReplyDelete
  11. Moga pnjang jodoh pasangan ni ya.. serba meriah ni..

    ReplyDelete
  12. ish ish ish.. maheinya hantarannnn..

    ReplyDelete
  13. hahaha... tadi baru ada member anta gamba kertas hijau tu... tak pelik pon bila tengok camtu... anak PM la katekan... kan?

    ReplyDelete
  14. telan air liur jap...huhu..untung la dia...

    ReplyDelete
  15. Oh inilah entry yg si polan tu email kt diana kan...ish ni info bagus per...xd kena mengena ngan GST...kalau diana tahu...sah benda info ni public org leh story bukti sahih tu kan...hehehhe

    ReplyDelete
  16. Wah... Mahalnya.. Hehehehe..

    ReplyDelete
  17. Rezeki dapat orang kaya namanya....hihi...

    ReplyDelete
  18. org kaya takpe la. cuba kalau org biasa yg bg nilai gitu? hehe

    ReplyDelete
  19. katanya tipu sijil di atas
    kita ni orang biasa aje, maka pandang ajelah dengan rasa, emmm

    tu boleh beli rumah dua tiga biji tu kalau standard orang cam kite =)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();