Tuesday, 24 March 2015

GAYA JE LEBIH TAPI KULIT BERKERAK

Assalamualaikum...



Tubuh badan atau gaya??
yang mana satu awak pilih??

Ada orang yang dia tak kisah kulit  dia berkerak..
tak kisah jerawat kat muka..
yang penting tudung Fareeda

kalau untuk kulit muka beli yang 5,6 puluh ringgit je..
tapi kalau untuk kasut,baju semua nya mahal2 ..
beli kat butik khas je..

Ingat tak de ke orang macam tu..belambak la...
Ada setengah tu duit habis banyak dengan makan2 dan jalan2 je..
Tapi .siku pun kering ..
muka jangan cakap la..pucat je..
katanya tak de bajet untuk kulit..heheheh
cukup2 je untuk beg tangan dan kasut..gitu !!!!

KALAU saya la... baik la saya habis kan duit untuk kulit saya
dan untuk kesihatan dalaman dari habis untuk barang2 berjenama.
Saya memang tak kisah pakai baju harga 20 ringgit..
atau pakai Shawl rm10 tu..yang penting kulit saya cam baby2..
Itu pun  KALAU..
tapi saya ni bajet untuk kulit pun tak de,untuk barang berjenama lagi la tak de..
Bilas muka dengan air cuci beras je..tak mampu kesah nye...
ekekekek..

sekian...


7 comments:

  1. Haha..ukur baju dbadan sndiri. Tp pengukur slalu rosak. Xbleh nk ukur tepat.haha

    ReplyDelete
  2. Baca tajuk je dah geli hati gila kak oi. Alahaiiii.

    ReplyDelete
  3. duit gaji aku banyak habis kat makan, makan dan makan...hahaha...

    coz i love food!

    ReplyDelete
  4. lebih mudah..amalkan konsep kesederhanaan..

    dri segi berbelanja, beli makanan, beli kosmetik, rawat kulit, shopping...

    ReplyDelete
  5. tuuuudia tajuk.. baca skali rasa nak gelak..
    kak.. kira ok la tu produk muka 5/6 puluh hinggit.. ratus2 x mampu leee.. baju pun dok pakai eh yg butik2.. hihi.. both kena jaga. presentation diri pun penting.. diri pun penting.

    ReplyDelete
  6. Sangat setuju Diana...
    Muka tu aset terpenting
    Nak guna seumur hidup
    Aksesori kalau rosak ganti baru..muka...huhuhu tiada galang gantinya

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();