Wednesday, 25 March 2015

GARA-GARA CEMBURU BUTA,WANITA INI BERTINDAK GILA

Assalamualaikum..


Cemburu tanda nya sayang.
tapi kalau cemburu buta itu namanya apa ye??
Rimas jugak kalau pasangan kita cemburu buta.
nak kemana2 pun susah la..penuh dengan syak wasangka.

Seperti yang berlaku di China ni..
akibat perasaaan cemburu dan kerap curiga
pada teman lelaki,
seorang wanita bertindak melakukan sesuatu yang gila dan memalukan




Li Tan , 25 , di katakan risau jika kekasihnya berlaku curang
apabila teman lelakinya De,  tidak pulang2 ke rumah.
selepas satu jam menanti namun teman lelaki nya tidak pulang kerumah
seperti yang dijanjikan Li kemudian nya ke kedai berdekatan dan
membeli 20 keping tuala wanita dan menampal tuala wanita tersebut di atas kereta De.
Bukan itu saja malah Li turut memuat naik gambar kereta tersebut di laman sosial.

De yang pulang kerumah terkejut melihat Li yang marah-marah dan  keadaan kereta nya.
Dia kemudian menjelaskan sebenarnya dia keluar kerana sedang merancang majlis
kejutan untuk kekasihnya itu di sebuah restoran mewah sempena harijadi Li  tidak lama lagi.



haih..kuat sangat cemburunya..
balik lambat pun tak boleh ke??
Muka cantik pun nak cemburu..
kalau lelaki tu ada kekasih lain ,blah je la..
awak kan cantik..banyak lagi lelaki nak..
yang saya tau perempuan cantik tak kuat cemburu..kan??
saya tau la sebab saya tak kuat cemburu...


ekekkekek...nak jugak tu!!


sekian...

13 comments:

  1. bazir stok 3 bulan tu sebab cemburu buta hahahaha...

    ReplyDelete
  2. lelaki semakin diikat semakin ligat... ha ha ha... itu kenyataannya... tapi kan... a jealous woman do a better research than fbi kan?

    ReplyDelete
  3. Cemburu tak agak-agak. Tu la yang bahaya bila berfikir dalam keadaan marah. Fikiran kita boleh jadi sempit dan tak dapat fikirkan kesan dan akibatnya untuk jangka panjang.

    ReplyDelete
  4. kat China ni, mmg banyak kejadian pelik! hahaha

    ReplyDelete
  5. hohoho tak ada benda lain nak tmpal ker? ayoyoy

    ReplyDelete
  6. hhhmmmm.. mama rasa mama bkn type kaki cemburu.. yeke..?? hahaha

    ReplyDelete
  7. Ni dia 'awak kat mana,awak² kat mana'.. Hehehe.. Rimas kalau macam tu..lama² cabut lelaki tu..

    ReplyDelete
  8. hahaha tau xape..
    tapi kalau cantik cmtu blm tntu cantik semulajadi tu
    hehehehe smpai mcm tu sekali
    ni bkn kes malukan laki tu
    dah malukan diri sndiri dah tu

    ReplyDelete
  9. Dulu akk sgt kuat cemburu..sekarang dh kurang sikit...hahahha.tp adala jgk lagi

    ReplyDelete
  10. mcm2 ada di. Hina. Hik3...

    ReplyDelete
  11. Salam, haha kesian...dia konon buat camtu sbb marah lelaki tu, tp cara dia tu mcm memalukan dia sendiri..hmm~

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();