Skip to main content

GAMBAR TERKINI NAZIM OTHMAN SELEPAS PEMBEDAHAN

Assalamualaikum...

Peminat-peminat Nazim Othman mesti ramai yang ternanti2
gambar terkini pelakon ini yang baru sahaja menjalani pembedahan beberapa hari lepas..
kalau dilihat dari gambar2 nya yang dikongsi di Instagram
nampak keadaan nya semakin baik..
Namun hari ni buat pertama kali dia berkongsi gambar keadaan nya 
yang terkini untuk tatapan peminat yang sentiasa mendoakan nya....


gambar yang dikongsi nya jelas menampak kan bahagian kepala nya yang berparut..


All I need is some space and understanding in this healing period. I'm sorry I didn't share much. I'm telling U it's not easy to let someone crack my skull for the brain surgery although it's for my good. So yea, some space please. If U can't say something good and positive , I'd appreciate your silence. Thank U so much. May Allah bless us all. Amin. 


Semoga keadaan nya kebali pulih sepeti sedia kala...

sekian..

Comments

  1. di sahkan kanser ni pun dah satu dugaan besar.. semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. didoakan beliau cepat sembuh, aminn

    ReplyDelete
  3. saya boleh faham perasaan nazim ni..semoga dia dipermudahkan untuk sembuh

    ReplyDelete
  4. moga dia cepat sembuh.. saya suka lakonan dia

    ReplyDelete
  5. If U can't say something good and positive , I'd appreciate your silence. Thank U so much. May Allah bless us all. Amin.

    Amin...suka ayat Nazim ni...semoga beliau segera sembuh...

    ReplyDelete
  6. semoga hero drama kita ni cpt sembuh...

    ReplyDelete
  7. owh... kanser e? mmm... tul gak kata dia, kalau takleh nak beri kata2 positif, tolong diam hehehe

    ReplyDelete
  8. sy minat pelakon ni..hope dia cpt sembuh

    ReplyDelete
  9. Walaupun belum ditemui ubat penawar utk kanser hingga sekarang tapi semoga ada miracle dari Allah dan dia tabah menghadapi ujianNya...

    ReplyDelete
  10. Suka tgk nazim ni. Encem..

    ReplyDelete
  11. Eh, dia dapat kanser ke? Tak tahu menahu langsung kisahnya. Oh, sedihnya! Semoga dia cepat sembuh dan kembali berlakon seperti dahulu.

    ReplyDelete
  12. ada nampak juga ni dekat IG
    kesian, takdir dan nasib orang
    moga dia kembali sembuh

    ReplyDelete
  13. ada nampak juga ni dekat IG
    kesian, takdir dan nasib orang
    moga dia kembali sembuh

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …