Saturday, 7 March 2015

GAMBAR MAJLIS BERTANDANG YANA SAMSUDIN DAN FADZIL ZAHARI DI KEDAH

Assalamualaikum...

"Lekaih..lekaih..pengantin Mai dah..."
selalu kalau pengantin mai ja  mesti ada yang cakap macam tu..
Padahal tak tau apasal kena "lekaih" tu..
mungkin untuk jadi mak kepoh je..hahahah
Dah dia suruh kita lekaih tu jom le kita tengok pengantin tu...
Majlis bertandang Yana Samsudin dan |Fadzil Zahari kali ni di Kedah pulak..
Cantik betul songket pengantin yang digayakan..










Tak banyak gambar pengantin yang saya letak kat blog hari ni..
Awak boleh la jenguk IG Yana dan Fadzil untuk hambar lain ye..














sekian...

5 comments:

  1. Cun kan ,dah lama tak tengok pengantin mengayakan songket,selalu masa kini ramai memilih lace .:)

    ReplyDelete
  2. Sukeee tengok yana samsudin...ciut miut!

    ReplyDelete
  3. Yana ni skrg cun lain macam. Mengancam..

    ReplyDelete
  4. cantiknya baju songket pengantin ni..lain dari yang lain..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();